Fonny Geplaatst 21 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2023 Fonny, ik was net wat eerder met de dagdraad van vandaag, ik stel voor dat we daarop verder gaan? lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2023 29 minuten geleden zei Yvonne: Fonny, ik was net wat eerder met de dagdraad van vandaag, ik stel voor dat we daarop verder gaan? Is helemaal goed Yvonne!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 21 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2023 Zo heey, wat een luxe!~Vandaag niet 1 maar zelfs 2 dagdraden om in te reageren. Mijn dag kan niet meer stuk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2023 n kinderhand is snel gevuld he boutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden