Spring naar bijdragen

Nooit meer roken

smart

Aanbevolen berichten

UP-DATE

Zondag de laatste 5 peuken gerookt v/h pakje dat ik plotseling zo dringend moest kopen op zaterdag. Niets gedronken.

Maandag niet gedronken en niet gerookt. Wel een paar keer een trekgevoel, van ik mis iets, maar is te doen.

Vanavond een vergadering, waarna ik dan toch wel graag een sig. rookte (of meer), voor de ontspanning. Ben dat nu niet van plan. Kan ik tegen het anti-rookvrouwtje donderdag zeggen dat het beter gegaan is dan de 2 weken daarvoor. Zo hoop ik steeds vooruit te gaan.

Gelukkig is zij zelf ook een ex-roker, dus kan zich wel inleven.

Witte

Bedankt voor je wijze raad, die natuurlijk niet nieuw was voor mij, maar praktijk en theorie zijn verschillende dingen.

Het zal me lukken!!!!!!!!!!!!

Hoor ik nog eens wat van jullie? Hoe het gaat enzo????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom probeer je jezelf geen aantal op te leggen Jopie? Maar een ideetje natuurlijk.

Ik heb het zo een weekje gedaan.

Elke dag mocht ik vier sigaretten. In principe mocht ik die eender wanneer op de dag oproken maar ik koos voor de avond en eentje 's ochtend (kon ik echt niet missen ;) ). Bovendien was het gemakkelijker om het op het werk te laten.

Vond het ergens ook wel veel lekkerder op één of andere manier. Vaak rook je gewoon om te roken. Soit ikke toch wel. Op die manier kies je echt je momenten uit 's avonds.

Goed bezig in ieder geval!!

Ook jij Lidia...goe bezig!! Volhouden zenne..het is niet gemakkelijk maar moeilijk gaat ook toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee Jopie jij hier op draad, wat leuk!!

Nou vandaag heb je als ik je berichtjes hier goed gelezen heb

weinig tot niet gerookt...

Ik bedoel:

Samen met je vriendin: sauna, eten, massage, slapen

en als toetje ook nog het "Jane fakirmatje"

Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad met weinig sigaretten:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...