lidia Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 UP-DATE Zondag de laatste 5 peuken gerookt v/h pakje dat ik plotseling zo dringend moest kopen op zaterdag. Niets gedronken. Maandag niet gedronken en niet gerookt. Wel een paar keer een trekgevoel, van ik mis iets, maar is te doen. Vanavond een vergadering, waarna ik dan toch wel graag een sig. rookte (of meer), voor de ontspanning. Ben dat nu niet van plan. Kan ik tegen het anti-rookvrouwtje donderdag zeggen dat het beter gegaan is dan de 2 weken daarvoor. Zo hoop ik steeds vooruit te gaan. Gelukkig is zij zelf ook een ex-roker, dus kan zich wel inleven. Witte Bedankt voor je wijze raad, die natuurlijk niet nieuw was voor mij, maar praktijk en theorie zijn verschillende dingen. Het zal me lukken!!!!!!!!!!!! Hoor ik nog eens wat van jullie? Hoe het gaat enzo???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Waarom probeer je jezelf geen aantal op te leggen Jopie? Maar een ideetje natuurlijk. Ik heb het zo een weekje gedaan. Elke dag mocht ik vier sigaretten. In principe mocht ik die eender wanneer op de dag oproken maar ik koos voor de avond en eentje 's ochtend (kon ik echt niet missen ). Bovendien was het gemakkelijker om het op het werk te laten. Vond het ergens ook wel veel lekkerder op één of andere manier. Vaak rook je gewoon om te roken. Soit ikke toch wel. Op die manier kies je echt je momenten uit 's avonds. Goed bezig in ieder geval!! Ook jij Lidia...goe bezig!! Volhouden zenne..het is niet gemakkelijk maar moeilijk gaat ook toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Heee Jopie jij hier op draad, wat leuk!! Nou vandaag heb je als ik je berichtjes hier goed gelezen heb weinig tot niet gerookt... Ik bedoel: Samen met je vriendin: sauna, eten, massage, slapen en als toetje ook nog het "Jane fakirmatje" Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad met weinig sigaretten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 kauw kauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 gom gom:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Fleur van jou, jou en jou Jawellekes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Eh.... gaat t goed Fleur met U?? Ik bedoel, het lijkt wel of je in de derde persoon tegen jezelf praat. Of lees ik je nou fout?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Dat doet Fleurtje wel meer hoor Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Niet altijd tegen mezelf natuurlijk . Alles okidokie kippebil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Jou staat voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Alles helemaal okidoki hier. Als je geld wil verdienen, moet je echt stoppen met roken he, Ik kom er al meer achter. Ik heb al 250,00 euries in mn spaarpot kunnen gooien.... Ik ben zooo blij ermee, maar hoe erg is t niet hee pfff En is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Nou zeg, dacht ik is ff belangrijk te zijn weer niet:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Natuurlijk ben je belangrijk Jij bent een schattie! 250 euro??? Wow..ik spaar het geld niet apart. Het vliegt de deur uit...naar waar weet ik niet juist. Budget beter leren beheren hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ga het maar opsparen, kun je jezelf goed trakteren daarna. Ik hoop dat ik zoveel genoegen haal uit de beloning, dat roken echt uit mn systeem gaat voorgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Komt heus wel! Denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ik zeg DOEN!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 vandaag....dag 312 en 9.358 peuken uitgespaard.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Nu Niwi niet meer rookt èn drinkt woont hij zeker in een kasteel, afgelost en wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 nee hoor, Jane.... ik hou het eenvoudig want als ik naast mijn schoenen ga lopen, gaat alles verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Knap van je Niwi:musicnote: Als je nou eerst om te beginnen is goeie schoenen gaat kopen waar je niet naast kan gaan lopen, dan komt dat kasteel vanzelf wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Lidia?? Akelei?? AR?? Jopie?? Waar zijn jullie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ze zijn ondergdoken volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Way to go Jopie!! Lidia blijft wel lang weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 We zien je graag vaker op deze draad fruitvlieg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden