Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben 30 jaar geleden begonnen met zoete witte wijn vervangen door een fles droge witte wijn per dag dit jaren gedaan, de laatste 2 jaar was dit 2 flessen per dag soms drie. Begon steeds vroeger te drinken. Eerst in de avond laatste 2 jaar al om een uur.of 13 in de middag (ja ergens is t als avond toch) en als mijn bestie een weekend bij me was tikte gewoon 5 a 6 flessen weg van zaterdagochtend tot zaterdagavond. Walgelijk eigenlijk als.je er over na denkt 🤨

Geplaatst
Zojuist zei C00tje:

Ik ben 30 jaar geleden begonnen met zoete witte wijn vervangen door een fles droge witte wijn per dag dit jaren gedaan, de laatste 2 jaar was dit 2 flessen per dag soms drie. Begon steeds vroeger te drinken. Eerst in de avond laatste 2 jaar al om een uur.of 13 in de middag (ja ergens is t als avond toch) en als mijn bestie een weekend bij me was tikte gewoon 5 a 6 flessen weg van zaterdagochtend tot zaterdagavond. Walgelijk eigenlijk als.je er over na denkt 🤨

Volgende week wel een vuurdoop want mijn bestie komt een weekend... mezelf voorgenomen om voor mezelf radler 0% te halen 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...