Donder Geplaatst 6 april 2023 Rapport Geplaatst 6 april 2023 10 minuten geleden zei Roberto: Misschien bedankt voor jouw humoristische / confronterende bijdragen op ons forum. Die niet door iedereen op prijs gesteld werden. Och, ik heb nog 6 liter sterke drank in de kast staan.
Remi1 Geplaatst 6 april 2023 Rapport Geplaatst 6 april 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Roberto: .................. Misschien bedankt voor jouw humoristische / confronterende bijdragen op ons forum. Die niet door iedereen op prijs gesteld werden. ...... Sluit me helemaal bij @Roberto aan ..en ik persoonlijk heb het wel op prijs gesteld en zelfs het meeste dronkemanspraat ook, ondanks hoe grof en agressief het soms ook was, ik kan die taal begrijpen/ verstaan, zelfs tussen de regels door. Ik vond en vind je altijd een erg leuke man. Maar ik zelf wordt hier ook nogal eens als een onbehouwen bot persoon neer gezet. Zelfs hierboven staat het nog vers van de pers over mij geschreven en dan volgt al snel de vraag of ik droog ben of niet, maar volgens mij staat er dan gewoon in verkapte vorm dat ik een nare onvriendelijke en agressieve dronk heb. En dan geef ik dus geen antwoord, al dan niet gedronken, want ik ben liever bot en recht door zee dan alles op een weegschaaltje afwegen hoe je iets het beste kunt zeggen voordat de tere zieltjes weer eens geraakt worden. @Donder 6 april 2023 bewerkt door Remi1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden