Spring naar bijdragen

Laatste stap Oxazepam afbouw


Roxy1995

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik ben nieuw op dit forum maar wil graag een vraag stellen. Ik heb 3,5 jaar Oxazepam geslikt. Ik begon met 10 mg per dag en gebruikte al vrij snel 50 mg per dag. Vanaf ongeveer april 2021 ben ik heel langzaam begonnen met afbouwen met stapjes van 5 mg minder. Ik ben de laatste tijd van 20-17,5-15-12,5-10-7,5-5-2,5 gegaan. Nu sinds 2 weken naar 0, maar dit gaat nog niet zo makkelijk en heb af en toe weer wat genomen. Nu heb ik sinds zaterdag niets meer genomen en voel me vrij gespannen. Ik ben nogal hypochonder en ben bang om over te geven, maar ik lees ook dat je misselijk kunt worden van afbouwen? Ik heb er in de andere afbouwstappen niet echt last van gehad maar voel me nu een stuk angstiger. Heeft iemand tips en weet iemand hoe lang dit duurt? Thanks!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hey! Inmiddels zijn we een paar weken verder en ben ik helemaal gestopt. Ik heb nog één keer Oxazepam genomen na mijn bericht, maar ik was het zo zat om ermee te spelen en wilde er gewoon vanaf. Ik vond het niet makkelijk, maar uiteindelijk best goed te doen. Ik ben heel langzaam afgebouwd en dat heeft me echt geholpen. Ik heb nu voor nood nog wel iets in huis, maar dat gebruik ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hey! Ik ben echt heel langzaam afgebouwd, iets van 2 jaar over gedaan. Ik heb de 2,5 mg ongeveer een week genomen en ben toen gestopt. Nu incidenteel nog eentje van 10 mg, maar verder niet. Ik vind het een verademing om er vanaf te zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...