lady jane Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 (bewerkt) 20 december 2022 bewerkt door lady jane Roberto, Artax, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Na alle kwaaltjes van vandaag ook maar even een update over mijn kwaaltje. Vorige week weer een MRI-scan gehad van mijn hersenen, met dezelfde uitslag als de eerdere scan. Vandaag bestralings behandeling gehad, voor mij totaal gevoelloos en dus ook pijnloos. Nu maar hopen dat er geen bijwerkingen op treden. 3 januari weer verder met immunotherapie. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Sterkte @Donder, Allemaal niet makkelijk voor je ! Hoop voor je dat de behandelingen effect hebben Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Droge afmelding welterusten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden