CleanElfje Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Hi iedereen. Het lijkt me fijn als hier meer discussies en informatie komt te staan aangezien drugs. Ik vind drugs namelijk een heel andere verslaving dan alcohol en ben benieuwd hoe anderen dat ervaren. Om er bijvoorbeeld iets in te gooien: Ik vind het bijvoorbeeld heel frappant hoe het, bij mensen die weleens drugs hebben gedaan het gesprek op 1 of andere manier dan ook altijd terecht komt op druggebruik en hoe fijn het wel niet was. Hoe kan ik dat soort gesprekken straks mijden, om niet weer in die val te belanden? Maar laten we het dan juist eens hebben over de mindere kanten, zoals de spierpijn in je kaken en de beruchte dinsdagdip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frederik Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Dinsdag dip? Die heb ik niet, gewoon dagelijks gebruiken Ik had en heb geen vrienden die gebruiken en daarover pratend, dus kan je wat dat betreft niet goed helpen. Eerlijk melden misschien aan je vrienden dat je het liever niet over drugs hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden