Steentjes Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) Zijn er meer mensen verslaafd aan amfetamine met alle gevolgen van dien? 18 oktober 2022 bewerkt door Steentjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frederik Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Niet studentenleven. Werkende leven. En het is lastig om zo veel en snel te kunnen maar tegelijk nacht(en) doorgaan en jezelf slopen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Megs Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 (bewerkt) Hi Frederik en Steentjes, ik weet niet of ik jullie kan helpen maar ik ben 4 jaar geleden ook zo’n 1-2 jaar verslaafd geweest aan amfetamine. Ik deed een studie en werkte tegelijkertijd in het ziekenhuis. Ook wilde ik graag afvallen. Hierdoor ben ik via via aan amfetamine verslaafd geraakt, tot ik voor mijn gevoel niet meer zonder kon. 26 januari 2023 bewerkt door Megs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden