Spring naar bijdragen

Het is weer behoorlijk rustig..


Deswami

Aanbevolen berichten

Same here! Alweer bijna 1.5 jaar gokvrij. Met cruks alles afgesloten en totaal geen behoefte. Kijk af en toe nog maar als je eenmaal gokvrij bent, ben je er ook niet meer mee bezig.  
veel sporten en geniet van de ontspanning en gezin. We blijven waakzaam maar kan mij niet voorstellen dat ik weer volle bak zou gaan gokken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Deswami Voor mij persoonlijk geld dat ik eindelijk de persoon ben die ik wil zijn .geen leugens en bedrog meer .Het leven leven dat ik wil leven ,openstaan voor mensen en niet meer het idee hoe ik de maand ga doorkomen .Geen drang meer om te gokken hebben.Ik geniet met volle teugen en natuurlijk zijn er ook tegen slagen maar vroeger had ik dan gokken als uitvlucht wat de situatie alleen maar verergerde .Maar het belangrijkste is dat ik een goeie vader voor me dochter kan zijn want dat verdient ze .En niet alleen op de financiële manier maar ook geestelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo herkenbaar wat stoppen hier zegt. Zelfvertrouwen, zelfverzekerd zijn en trots in de spiegel kunnen kijken en gelukkig zijn. Geen stress en balans hebben. Doelen halen wordt ook makkelijker en dat is eigenlijk een domino effect van alles bij elkaar. Het is het alles waard en dat besef je wanneer je de juiste mindset te pakken hebt en dat maakt je sterker. Financieel is het ook prettig en geeft het rust, en als ik wat meer ruimte hebt gaat dat op aan iets heel leuks doen en of geef het lekker aan de kids. Nogmaals voor iedereen het is het alles waard jullie zijn hier niet voor niks dus zelfreflectie is er nu nog uitvoeren. Succes allen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie verhalen allemaal, ondanks dat het vrij rustig is geworden op het forum na het 'post-cruks' tijdperk. Persoonlijk denk ik dat het voor de 'zware' gokkers die al geruime tijd in herstel zitten het echt een unieke maatregel is. Die voor veel rust, tijd en stabiliteit heeft gezorgd. De stroom aan gokreclames heeft voor die groep ook weinig impact. Alle uitzonderingen zijn de afgelopen jaren wel geprobeerd en daar zijn de meeste inmiddels wel klaar mee en het is mooi geweest. Voor de nieuwe groep gokkers lijkt me dit nog lastiger, aangezien zij veel meer getriggerd worden. De bagage is nog veel beperkter en cruks heeft daar nog weinig impact op. Vooral omdat de drang om te gokken nog te groot is en de 'pijn' nog te laag. Uiteindelijk zal iedereen dezelfde confronterende route moeten doorlopen met of zonder cruks.

Njoy the ride!

TB

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...