Spring naar bijdragen

hallo allemaal


jenne

Aanbevolen berichten

Zal me even voorstellen. Ik ben Jenne, een vrouw van 33 jaar en ik drink vanaf mijn achttiende. Eerst zonder problemen. Problemen begonnen rond mijn 25-ste. Toen dronk ik bijna iedere avond en leidde dit tot veel problemen binnen mijn relatie die nu ook over is. Toen die relate over was ben ik nog meer gaan drinken. De laatste jaren dronk ik ongeveer anderhalve fles wijn op een avond. Ik heb de meest bizarre dingen gedaan met drank op en heb van heel veel dingen ook enorm veel spijt, soms vraag ik me wel eens af of ik ermee kan leven wat er allemaal gebeurd is. Heb wel altijd door gewerkt en baan gehouden. Vorig jaar ben ik 7 maanden achter elkaar droog geweest. En toen begon toch weer het duiveltje te spreken van: ach het kan nu vast wel en het s zo gezellig. Nu ben ik al weer een half jaar aan het vechten, dan weer een paar weken niet drinken, dan toch weer wel totdat het weer mis gaat, dan weer stoppen. Ik vraag me af wat er moet gebeuren om weer helemaal te stoppen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jenne,

Welkom hier op het forum. Je verhaal is heel herkenbaar, er zijn hier veel mensen die vechten tegen het alcoholgebruik, dus je kunt hier veel steun vinden. Ben je ook met de internetbehandeling bezig, of heb je je ervoor aangemeld? Niet dat dat moet om hier op het forum te schrijven, maar er zijn hier wel mensen die er veel baat bij hebben gehad.

Puur uit nieuwsgierigheid, is er een bepaalde reden waarom je het icoontje van een mannengezicht hebt gekozen?

Succes met niet drinken!

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jenne,

Welkom op het forum bij allemaal andere lotgenoten. Goed van je dat je de stap hebt genomen. Je verhaal is voor mij en veel anderen herkenbaar. Zelf ben ik onder behandeling via Tactus en bevalt mij goed. Je hoeft niet onder behandeling te zijn om hier ondersteuning te krijgen en te geven.

Succes CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jenne,

Welkom op het forum, je verhaal is heel herkenbaar voor velen van ons. Ook het feit dat je dacht na 7 maanden van het moet wel weer kunnen. Een groot pluspunt is dat je al een hulpverlener hebt en dat je door de drank je baan niet hebt verloren.
Schrijf lekker mee op het forum en laat weten als je het moeilijk hebt zodat we je zo goed als het gaat kunnen steunen.

groeten Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...