Triop73 Geplaatst 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst 13 september 2006 Hoi,Ben net een maand uit de kliniek en 't is alweer misgegaan..na een dik half jaar nuchter te zijn geweest zat ik binnen een maand weer aan m'n oude niveau.Mijn verslaving is drank en drugs (lees : bier en blowen)Ik heb nu weer contact met de kliniek en ga weer wat therapieen volgen en ik hoop ook wat steun te vinden op dit forum.Sta pas weer sinds vandaag droog en hoop dit vol te kunnen houden.Groetjes en succes aan iedereen op dit forum !Triop73 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst 13 september 2006 Hoi Triop,Wat vervelend om te lezen. Weet je ook hoe het komt dat je zo snel weer de fout bent ingegaan, als je dat weet kan je er misschien iets mee? Heb je zoveel problemen, verkeerde vrienden o.i.d. Heb je in de kliniek ook iets van handreikingen of therapie gegeven hoe je met moeilijke momenten kan omgaan?In ieder geval van harte welkom op het forum, we zijn hier allemaal lotgenoten die ieder op zijn of haar eigen wijze vecht tegen het Alc monster. Hoop dat je vandaag en de komende dagen het weer droog houdt.suc6 CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst 13 september 2006 Hallo TriopAch, wat ontzettend jammer, een half jaar nuchter en zo snel weer terug bij af.Ik hoop, dat we je wat steun en motivatie kunnen geven hier op het forum.Drink je de hele dag door of alleen 's avonds, ?Van drugs heb ik gelukkig geen verstand, maar ik heet je van harte welkom hier op het forumGroetjes Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst 14 september 2006 Hallo Triop 73.Hartelijk welkom hier. Heel erg jammer dat je na een half jaar geen middelen te hebben gebruikt weer zo teruggevallen bent, maar dat kun je nou eenmaal niet terugdraaien. Dus raap jezelf weer bij elkaar en ga verder. Je vind het in elk geval niet "wel goed, zo", je bent de strijd weer aangegaan. Zelf ben ik anderhalve maand geleden vertrokken uit een kliniek. Van begin januari tot eind juli heb ik daar therapieën gevolgd, veel steun gehad van en gegeven aan groepsgenoten, maar dat hield toen ineens op. Dan zit je weer in je gewone omgeving. Het ging wel goed met me, maar ik miste iets. Contact met lotgenoten is erg motiverend, daarom heb ik me op dit forum begeven. Het klinkt misschien rottig, maar het leed van anderen sterkt me om door te gaan zoals ik nu ga. En ik hoop anderen af en toe tips te kunnen geven en een hart onder de riem te kunnen steken.Misschien dat dat voor jou ook een hulp kan zijn, proberen kun je het altijd. Enneh.....succes met je therapieën. Vriendelijke groeten, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 15 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Ik herken wat je hier schrijft Kohtje...vanuit de kliniek ineens weer alleen thuiszitten is echt moeilijk, je hebt dan echt het gevoel dat je er weer alleen voorstaat.Ik schiet dan weer in een dip en dat is mijn grootste valkuil.Anyway, ik sta nog steeds droog maar voel me zwaar ellendig en zit nu al tegen het weekend aan te hikken...hoop dat ik het volhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Triop, wat jammer dat je zo snel alweer terug bent gevallen. Probeer het opnieuw, en nu met steun van het forum. Ik hoop dat het dan wel lukt om vol te houden.Groetjes, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden