smous Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Hoi hoi allen hier, dit word f mijn eerste berichtje hier. geen idee hoe het werkt.. ben gewoon f op zoek naar een maatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Hoi Smous, Welkom op het forum van Alcohol de baas. Als je even je hart wilt luchten, dan kan je op het balkje : ditjes,datjes, dagdraad drukken (onder wie is wie) dan druk je woensdag 13 maart : laatste in en dan kom je op het forum. Daar kan je wat kwijt en je krijgt onmiddelijk antwoord. Je kunt ook hier wat meer schrijven, dan moet je op de knop beantwoorden drukken. Ook daar zul je reacties krijgen maar dat duurt wat langer. Ik weet niet of de nood hoog is? succes en sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Welkom smous, Ben hier ook nog niet zo lang maar het forum is fijn om kwijt te willen wat je kwijt wilt als je de stap wilt zetten om flink te minderen of stoppen met alcohol drinken. Iedere ochtend begint een dagdraadje waarop een hechte club forummers lief en leed deelt. Ik weet niet of ik een maatje voor je zou kunnen zijn, ben zelf zo'n 10 dagen geleden gestopt met drinken. Wat zijn jouw plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
earde Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Hi Smous, sterkte, fijn dat je er bent ik zocht ook direct een maatje, maar na een paar weken nam dat af, nu wacht ik tot ik iemand zie die een link voor mij heeft. ik ben het permanente gevecht van gecontroleerd drinken aangegaan 1 maand gestopt, nu 2 weken volgens mijn eigen opgezetten drink tabel, kan leuk op de hoofdpagina van deze website Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Snouis, welkom hier ik hoop dat je snel een fijn maatje vindt en jullie net zoveel steun en lol aan elkaar beleven als ik al een jaar of 3 heb. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden