Andre Geplaatst 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst 13 september 2006 Hoi ik ben André,Ik heb mij hier aangemeld wat steun te zoeken. Zoals velen denk ik hier. Ik heb een tijd lang geprobeerd de drank de baas te zijn. Helaas lukt dit maar zelden. Dit levert regelmatig problemen thuis met mijn vrouw en de kinderen. Maar ook met vrienden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen dit te overwinnen. Ook hoop ik tips te vinden om hier overheen te komen.mvg,André Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst 13 september 2006 Hallo AndreWElkom hier op het forum. Ja de alcohol is voor ons allen hier een probleem, maar als het thuis en zelfs met vrienden ook een probleem is geworden, vind ik het kmap van je dat je de stap hebt genomen.Het is ontzettend moeilijk om voor jezelf toe te geven, ik heb een alcoholprobleem. Schrijf lekker met ons mee,Groetjes Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Hoi Andre,Welkom hier op het forum. Zeker het eerste begin van het proberen te stoppen met drinken c.q. minderen is erg moeilijk. Maar je bent al een eind op weg door in te zien dát je een probleem hebt. Kun je iets meer over jezelf vertellen? Wil je stoppen met drinken, of minderen? En probeer je dit op eigen houtje, of met hulp? Je kunt hier op het forum veel steun krijgen. Veel mensen hier hebben ook goede ervaringen met de internetbehandeling van Tactus. Helaas is er wel een wachtlijst, maar als je regelmatig probeert je aan te melden lukt het wel een keer. Op de site van Tactus vind je ook tips om de trek de baas te worden. Veel succes!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Dag André,Ook ik wil je hier welkom heten. Je schrijft dat je regelmatig thuis problemen hebt met je vrouw en kinderen. Dat is op z'n zachtst gezegd niet prettig. Je wilt er alles aan doen om dat niet te laten gebeuren, en elke keer laat je het toch weer wel gebeuren. Heb je al eens gedacht aan hulp van derden? Ik bedoel, heb je wel eens overwogen het er met je huisarts over te hebben. Zo'n man/vrouw is niet onbekend met het verschijnsel alcoholisme en de lichamelijke alsook sociale gevolgen die dit voor jezelf en je omgeving heeft of kan hebben. En de huisarts kan je ook doorverwijzen naar hulpverleningsinstanties die je passende hulp kunnen aanbieden. Maar goed, misschien vertel ik je hier ook wel allemaal bekende dingen.Hoe dan ook, ik hoop dat je hier op het forum de zo nodige steun kunt vinden die je zoekt en vertel zelf ook alsjeblieft over je eigen ervaringen. Zo kunnen we elkaar hier over en weer tot steun zijn.Succes en sterkte met alles.Groet, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Hoi André,Rot voor je dat je door je alcprobleem ook moeilijkheden thuis en met vrienden hebt, alleen maar goed dat je de stap hebt ondernomen om hier te komen. Zelf heb ik ook problemen thuis gehad door de A, mijn husband heeft me op een gegeven moment voor het blok gezet: A er uit of hij eruit. En ik moet eerlijk bekennen dat is de A me niet waard. Ik heb een hartstikke fijne vent en 2 leuke meiden en zonder hen zou ik zeker aan de A gaan en zo niet echt ergens in de goot terecht zijn gekomen. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben samen met de hubby naar de huisarts gestapt voor hulp. Slapeloze nachten en met lood in mijn schoenen omdat ik toch onder ogen moest zien dat het een echt probleem werd,maar geweldig goed geholpen. Uiteindelijk ben ik via tactusbehandeling hier terechtgekomen bij het forum.Hier ging een wereld voor me open, zoveel mensen met hetzelfde probleem en daar eens vrijuit over kunnen praten is al een hele opluchting. Het feit dat ik niet alleen stond en zij mij door moeilijke momenten hebben gesleept. Geweldig. In het begin ruilde ik de ene verslaving in voor de andere maar naarmate ik, met vallen en opstaan, droog kwam te staan wordt dat minder. Maar blijven doe ik nog steeds, nu om anderen te ondersteunen.Concreet welkom bij de club.gr. CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden