eva25 Geplaatst 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst 14 september 2006 hallo lieve lotgenotenik ben eva en ben 25 jaarik heb al een aantal jaren een drank probleem van de drugs ben ik gelukkig afvind het fijn om met lotgenoten te kunnen praten en tips uit te wisselentot snel groetjes eva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst 14 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst 14 september 2006 Hoi Katrina.Sorry, maar ???????????????????????? (niet melig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst 14 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Dag Eva.Een beetje rommelig begin voor je maar bij deze toch even een welkomstwoordje. Problemen zijn niet fijn, een alcohol- en drugsprobleem ook niet. Het feit dat je inziet dat je deze problemen hebt is een eerste stap op weg om er wat aan te doen. Hier meelezen en -schrijven kan daarbij een hulpmiddel zijn. Van de drugs ben je af, dus je weet wat het is om aan zo'n probleem te werken en je weet dus waarschijnlijk ook dat het geen fluitje van een cent is. Heb je trouwens met het "overwinnen" van je drugsprobleem hulp gehad? En ben je op de hoogte van verschillende manieren van hulp bij je drankprobleem?Laat nog eens wat van je horen.....Groetjes, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Goh Eva,Als 1e welkom en als 2e zo jong nog en dan al zulke verslavingsproblemen, dat is heftig. Ik neem aan dat je bij het afkicken hulp gehad hebt, klopt dat? Heeft die hulp je inzicht gegeven in het waarom je verslaaft, ik bedoel de onderliggende oorzaak. Bij de meeste van ons, zo niet bijna allemaal, is er een ooit 1 of meerdere problemen aanwezig geweest waardoor we dikke vriendschap met de alc. hebben gesloten, later is dat overgegaan in gewoonte en verslaving. Uitzonderingen daargelaten. Belangrijk is erkenning, en dat doe je en dan verder. Makkelijker gezegd dan gedaan. Hier vind je in ieder geval lotgenoten die je kunnen ondersteunen en jij kan steun aan ons geven.succes CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Hoi Eva,Ik heb weinig aan de woorden van mijn voorgangers toe te voegen, dus ik wil je alleen maar welkom heten, en veel succes wensen.Groetjes, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 22 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2006 hoi kohtjeik ben 2 jaar in therapie geweest maar met het afkicken heb ik geen hulp gehad om een gegeven moment werd ik zo angstig als ik gebruikte dat ik gewoon niet meer durfde te gebruiken.ik raak veslaafd van het een na het ander de reden is me dus nog niet duidelijk en dat hoop ik hier te leren.bedankt voor je reactie groetjes eva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 22 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2006 ik snap niet zo goed hoe ik het uit moet zetten kan je me hierbij helpen? groetjes eva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 22 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2006 hoi ktrinaik begrijp niet wat je met dit bericht bedoeldhet klint erg onaardig allemaal heb je een probleem dan hoor ik het graag.groetjes eva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst 22 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 24 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2006 bedankt voor je lieve berichtje ik zal me er niet teveel van aantrekken al moet ik zeggen dat het me wel bezig heeft gehouden dat is mijn zwakte ik trek me de mening van anderen teveel aan en ga er dan over zitten piekeren.ik voel me zeker nog welkom hoor bedankt! groetjes eva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 september 2006 Rapport Share Geplaatst 24 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden