Spring naar bijdragen

2 jaar aan de oxazepam, kan ik er nog vanaf?


Pammetje1989

Aanbevolen berichten

Ik zit nu ruim 2 jaar aan de oxazepam, ik gebruik met maar 3 keer per week 20-30 mg, als ik niet neem voel ik me altijd depressief en angstig/paranoide, ook als ik langere tijd niet gebruik blijft dit gevoel, komt dit omdat ik iets beschadigd heb in mijn brein nadat ik 2 jaar lang aan dosis heb gezeten van soms wel 700-800 mg per dag? Herkennen meer mensen zich in dit probleem? Of zijn dit ontwenningsverschijnselen en duur het gewoon heel lang voordat het beter gaat na een verslaving, ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 10-3-2022 om 20:18 zei Pammetje1989:

Ik zit nu ruim 2 jaar aan de oxazepam, ik gebruik met maar 3 keer per week 20-30 mg, als ik niet neem voel ik me altijd depressief en angstig/paranoide, ook als ik langere tijd niet gebruik blijft dit gevoel, komt dit omdat ik iets beschadigd heb in mijn brein nadat ik 2 jaar lang aan dosis heb gezeten van soms wel 700-800 mg per dag? Herkennen meer mensen zich in dit probleem? Of zijn dit ontwenningsverschijnselen en duur het gewoon heel lang voordat het beter gaat na een verslaving, ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben.

Ik raad je aan om af te bouwen in een kliniek, het is het meer dan waard !! Ik ben nu zelf een half jaar clean ook opgenomen in kliniek. Als ik geen benzos nam werd ik ziek en kreeg ik paniek angst aanvallen het is ook gevaarlijk om zomaar te stoppen, je bouwt sowieso af op diazepam. Ik zou je aanmelden bij een verslavings kliniek. Succes het is zeker niet makkelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...