bolletje Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Goeie morgen , Hoe gaat het slapen nu Sas? Lukt dat een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Hallo mensen allemaal maak het fijn vandaag sterkte Sas je komt er komt goed liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Bolletje groetjes bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Goede morgen lekker geslapen liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sas Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 @bolletje vreselijk weekend achter de rug, vandaar nu pas reactie. Slapen: hele nacht en dag wakker, dan weer halve nacht wakker, wel geslapen maar dan pas om 15:00 uur wakker. Het vervelende is dat ik dat ook al had vóór ik ging afbouwen, gedurende het rouwproces afgelopen jaar. Hoe is het met jou vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 2 uur geleden zei Sas: Het vervelende is dat ik dat ook al had vóór ik ging afbouwen, gedurende het rouwproces afgelopen jaar. Sas, een rouwproces heeft geen tijd. Als praten met iemand of hier schrijven jou helpt, doe dat dan gewoon. Sas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden