kwebbeltje Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Ik stel me even voor,ik ben kwebbeltje,sinds kort weer in herstel. Modder al 15 jaar aan met ups en downs. Ik ben getrouwd,moeder van 2 kinderen,en bijna 40 aaargh verder niet zoveel aan toe te voegen,het is allemaal niet echt heel spannend wat ik doe ☺️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 Welkom @kwebbeltje. Je schrijft dat je nu weer in herstel bent. Heb je een plan kunnen maken voor nu en als je al een tijdje droog staat? Heb je een idee wat jouw triggers zijn en hoe je die te lijf wilt gaan? Wat een hoop vragen hè? Schrijf op de dagdraad bij moeilijke momenten. Er is meestal wel iemand om je er doorheen te slepen. Hoe zien de kerstdagen er uit? Voorzie je problemen? Hou je haaks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 Welkom, kom lekker mee kwebbelen. Zet um op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden