karin123 Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Goede morgen allemaal. Goed geslapen. In slaap komen is nog steeds een probleem. Ik denk teveel in bed. Als ik slaap tuf ik gewoon door tot in de morgen. Gisteren ook naar de Wibra en Lidl geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 14 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Hallo lieve mensen wat goed van jou Karin vannacht goed geslapen wanneer gaan die angsten weg iedere dag zijn ze er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2021 Dank je lieve Wilhelmina. Van jou ook goed dat je met je hondje bent wezen lopen gisteren Fijn dat je goed hebt kunnen slapen Wilhelmina, heel belangrijk om weer krachten op te doen. Proberen dingen te doen en dan zal het langzaam minder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden