Spring naar bijdragen

iemand om mee te praten


Claudius

Aanbevolen berichten

Wat wil je bereiken?  Denk dat je meer   bereikt als je zelf actief gaat zijn in een stukje ondernemen,  meer out of the box gaan .

Meld je aan voor vrijwilligerswerk  , ga een sport beoefenen , bv een wandel  club opzoeken bij je in de buurt .

Sluit je op andere fronten aan om je alleen zijn te compenseren.

Of misschien zeg ik iets fouts   , misschien een nieuw jong hondje  waar je mee kan ondernemen  honden  cursussen  doen waar je mensen kan ontmoeten  .

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-8-2021 om 12:15 zei Lieke7777:

Wat wil je bereiken?  Denk dat je meer   bereikt als je zelf actief gaat zijn in een stukje ondernemen,  meer out of the box gaan .

Meld je aan voor vrijwilligerswerk  , ga een sport beoefenen , bv een wandel  club opzoeken bij je in de buurt .

Sluit je op andere fronten aan om je alleen zijn te compenseren.

Of misschien zeg ik iets fouts   , misschien een nieuw jong hondje  waar je mee kan ondernemen  honden  cursussen  doen waar je mensen kan ontmoeten  .

 

 

Ik probeer zeker ander forums te zoeken. Wat je me aanaard is me alle aan geraden ? Behalve  het nieuwe hondje. 

Bij de huisarts geweest, goed gesprek. En toch zie ik het nooit somberder als ooit tevoren. Er is maar een persoon waar ik echt mee wil praten. Waar ik 6 weken iedere dag mee prate en speelde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-8-2021 om 12:32 zei Claudius:

Ik probeer zeker ander forums te zoeken. Wat je me aanaard is me alle aan geraden ? Behalve  het nieuwe hondje. 

Bij de huisarts geweest, goed gesprek. En toch zie ik het nooit somberder als ooit tevoren. Er is maar een persoon waar ik echt mee wil praten. Waar ik 6 weken iedere dag mee prate en speelde. 

Claudius, ik wil best met jou praten, ik lees  niet alles van jou, maar herken het wel en voel je wel aan.
Maar jij bent aan het stoppen met alcohol en ik drink nog steeds.
Lijkt mij niet verstandig.
Eerst moet ik gestopt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...