Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 12-07-2021


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen? Ik wilde even iets van me laten weten. Ben over twee dagen drie maanden gestopt met Oxazepam. Ik gebruikte het nog zeker niet lang, maar heb wel een lange historie ermee waardoor gewenning steeds sneller op trad (kindling). Het lijkt beter te gaan, maar ik heb nog steeds veel spanning in mijn lijf en een tja, rothoofd. Gewoon zo'n duizelig hoofd. Kan ook gewoon van de spanning zijn, maar op benzobuddies, het Amerikaanse forum, lees ik dat ontwenningsverschijnselen heel lang kunnen duren. Maar ik heb nog steeds niets genomen en dus, moedig voorwaarts. Iedereen veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-7-2021 om 20:52 zei Oxavrouw:

Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen? Ik wilde even iets van me laten weten. Ben over twee dagen drie maanden gestopt met Oxazepam. Ik gebruikte het nog zeker niet lang, maar heb wel een lange historie ermee waardoor gewenning steeds sneller op trad (kindling). Het lijkt beter te gaan, maar ik heb nog steeds veel spanning in mijn lijf en een tja, rothoofd. Gewoon zo'n duizelig hoofd. Kan ook gewoon van de spanning zijn, maar op benzobuddies, het Amerikaanse forum, lees ik dat ontwenningsverschijnselen heel lang kunnen duren. Maar ik heb nog steeds niets genomen en dus, moedig voorwaarts. Iedereen veel sterkte!

Hallo Oxavrouw, 

Wat goed voor je dat je van die pillen af bent! Blijven volhouden, hoor! Vechter heeft ook nog veel last van duizeligheid, is ook al 10 weken gestopt.... kan ontwenning zijn of spanning, of een combinatie van beiden.

Ik had zelf na cold turkey ook maandenlang last van druk in mijn hoofd, op mijn ogen en oren, spanning in heel mijn lijf en vooral in nek en schouders, hyperventilatie, inwendig beven, .. Na zo'n 5 maanden was het ergste voorbij, we zijn nu bijna 1 jaar verder en ik voel me veel beter, bijna terug normaal! Dus het komt weer goed, zeker weten! 

Nog veel goede moed en hopelijk voel je je snel weer helemaal top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lynn46:

Ik had zelf na cold turkey ook maandenlang last van druk in mijn hoofd, op mijn ogen en oren, spanning in heel mijn lijf en vooral in nek en schouders, hyperventilatie, inwendig beven, .. Na zo'n 5 maanden was het ergste voorbij, we zijn nu bijna 1 jaar verder en ik voel me veel beter, bijna terug normaal! Dus het komt weer goed, zeker weten! Nog veel goede moed en hopelijk voel je je snel weer helemaal top!

Dank voor je reactie. Heb jouw verhaal even gelezen. Wat slecht advies heb jij destijds gekregen zeg! En wat fijn dat het inmiddels beter gaat. Ik hoop dat het bij mij ook vooruit blijft gaan. Ik zal t.z.t. weer een update plaatsen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...