YTNAHC Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Hallo, ik ben chanty (omgekeerd) en nieuw op dit forum maar zeker niet onbekend met gebruik van alcohol. 1-1/2 jaar geleden ongeveer ben ik eerlijk geweest over mijn probleem en heb ik hulp gekregen. Echter kom ik er nu achter dat ik nog niet volledig zonder alcohol kan en opnieuw in behandeling ga. Is dit het niet accepteren van de ziekte? ben ik niet bereid genoeg? Eigenwijsheid? Vast wel herkenbaar voor meerderen onder ons die dit herkennen of in hun process hebben meegemaakt. Zou het fijn vinden om te weten wat is nou de gouden tip, clean blijven en niet de verkeerde keuze keer op keer te maken. Uiteraard ga ik lkkr lezen op dit forum. Groet, chanty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Hi @YTNAHC voor herkenbaarheid zit je hier op de juiste plek. Lees wat rond, kijk wat en wie je aanspreekt en dan vind je wel wat voor jou helpend is. Een gouden tip heb ik helaas ook niet voor je, ik probeer het per dag vol te houden. De eerste niet nemen. Want één is teveel en tien is veel te weinig. Koppie op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden