Spring naar bijdragen

Nieuw hier Adagio


Adagio

Aanbevolen berichten

Hoi Adagio,

De een stopt met drinken en drinkt dan helemaal niet meer, ondanks wat er op je pad komt. De ander stopt en doet dat met vallen en opstaan en komt er ook. Zo 1 ben ik er ook. Het is Katrina zegt verder tellen met af en toe een hink stap sprong. Belangrijkste is dat de droge dagen gaan overheersen en de natte minderen. Meest belangrijke is, dat je onderzoekt waardoor je gaat drinken, en dat je dat mechanisme gaat omzetten.


suc6
Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom bij de club , maar beter bij de club van mensen die willen stoppen dan bij de drinkende club.
Voor de drinkende club geldt 'The longer you stay , the more you pay " , en laat nooit de moed zakken er zijn veel mensen die gestopt zijn en het is gelukt , nu is het jouw beurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Daar ben ik weer. Inmiddels diverse pogingen gedaan om op eigen kracht te stoppen met drinken maar dat lukt me niet. Langste periode was 5 dgn droog staan. Minder drinken is een illusie, zodra de fles open is dan drink ik er vrolijk op los......en elke morgen weer spijt.
Vanmorgen was ik het zo ontzettend zat, heb een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik ga pillen halen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...