Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 1 minuut geleden zei karin123: Ik denk dat het allemaal te maken heeft met angst en spanning. Ja dat zei de psychiater van de week ook dat het met angst te maken had maar ik kan niet opbouwen met de ad omdat ik aan het afbouwen ben ja ik heb ook al veel spanning vanaf 2018 met de overgang dat de ad niet meer werkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 47 minuten geleden zei Vechter: Maar nee u hoofd is niet beschadigd...zijn allemaal afbouw klachten. Sterkte Horen daar ook de tintelingen bij vechter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 9 minuten geleden zei Pluisje53: Horen daar ook de tintelingen bij vechter Wat bedoel je met tintelingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 7 minuten geleden zei Vechter: Wat bedoel je met tintelingen? Tintelingen op de huid net speldenprikjes en benauwd en druk op de borst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 30 minuten geleden zei Pluisje53: Tintelingen op de huid net speldenprikjes en benauwd en druk op de borst Benauwd en druk op de borstkas heb ik ook gehad ,tintelingen niet maar hoor het vaak van anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 1 uur geleden zei Vechter: Benauwd en druk op de borstkas heb ik ook gehad ,tintelingen niet maar hoor het vaak van anderen Dankje wel ja ik heb ook heel veel angst op dit moment maar de zit een angststoornis onder ja die tintelingen zijn vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Op 24-5-2021 om 13:12 zei Pluisje53: Horen daar ook de tintelingen bij vechter Tintelingen heb ik ook, vooral in arm en hand, alsof je hand of arm 'slaapt'. Niet teveel bij stilstaan, gaat ook weer weg... bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden