Spring naar bijdragen

onze H. Kamer 20-5-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Het is hier mistig, maar als die optrekt wordt het mooi weer.

Lieve Wil, hoe is het vannacht gegaan? Toch een beetje kunnen pitten wijfie? Gisteren schreef er iemand dat het niet lang meer duurt en dan gaat het beter, houd je daar maar aan vast.

Realiseer je je hoe knap het is wat jij gepresteerd hebt? Ga maar eens voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf "Ik ben er bijna. Wat knap van mezelf". En dat is het.

En met de rest van ons supergezelschap?

Ikzelf werd om rond 5 uur wakker met een snelle ademhaling. Vervelend maar ik weet dat het komt van het verminderen van Paroxetine. Dus hier geen angst of paniek maar berusting.

Daarmee verdwijnt het niet maar het wordt ook niet erger.

Voel me weer goed en dadelijk weer werken bij de dagbesteding. Veel zin in omdat ik nuttig ben voor anderen en bezig ben. Das een fijn gevoel.

Nou tot vanavond kanjers, we gaan stug door hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Lieve Mensen vandaag eerste dag afbouwen bromazepam is heel hefftig ik tril de hele dag vanochend was zo veel angt zonder pil ik kreeg een paniek aanval wat raar zonder pillen ik denk ik word gek nou gelukkig niet maar ik ben heel erg moe het is een zware dag kon niks doen Bolletje ik durfde niet  inaar buiten Dank meissie voor je hulp gelukkig heb ik jullie en begrijpen het familie is lief maar ze begrijpen het niet neem ik hun niet kwalijk nu weer bank liggen    liefs wil   :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Wilhelmina:

Dag Lieve Mensen vandaag eerste dag afbouwen bromazepam is heel hefftig ik tril de hele dag vanochend was zo veel angt zonder pil ik kreeg een paniek aanval wat raar zonder pillen ik denk ik word gek nou gelukkig niet maar ik ben heel erg moe het is een zware dag kon niks doen Bolletje ik durfde niet  inaar buiten Dank meissie voor je hulp gelukkig heb ik jullie en begrijpen het familie is lief maar ze begrijpen het niet neem ik hun niet kwalijk nu weer bank liggen    liefs wil   :heart: 

Nu is het het nog geduldig wachten tot je stilletjes aan verbetering zult merken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...