Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 12-5-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Eerst even een berichtje van Greta,

Beste Bolletje,

 

Eenntijd geleden was ik ook actief op het forum en las jullie verhalen. Inmiddels ben ik ruim 9 maanden vrij van lorazepam. Het was niet makkelijk maar gelukt maar ik gebruik nog steeds 20mg amytripiline, een ad, om goed te kunnen slapen. Nu las ik dat jij bezig bent met minderen van de ad. Is dat net zo lastig als minderen met een pam? 

Groet van Greta,

Goeie morgen Greta,

Wat ontzettend knap dat je vrij bent van Lorazepam. Geweldig. Wat ik zelf ervaar is dat het afbouwen van AD. milder is dan van Lora maar dat komt ook omdat ik het nu veel rustiger doe. Dat Moeten is er af. Amytr. heb ik ook geslikt en ben daar gewoon mee gestopt ineens en nergens last van gehad. Ik slikte 25 mg. Maar misschien werkt het bij jou anders. Ik zou proberen om te beginnen om 1/4 e deel er af te halen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen vannacht goed geslapen alleen een nare droom ik wens jullie een rustige en fijne dag en maar door gaan en op een dag zien we allemaal  helder en echt  je voelt je dan beter dan nu ik heb het gezien gevoeld maar ik hou me vast aan dat moment dat komt weer effen geduld nog hebben nu nog zo een strijd  maar het gaat over de zon schijnt weer                  liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...