Marks89 Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik ben een man van 31, drink soms teveel en zou wel eens met lot genoten willen praten. Ben net gescheiden van me vrouw en wil met lotgenoten spreken. Groet Koen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Kom maar op, stuur met een persoonlijk bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Welkom! Het os min of meer de gewoonte om je voor te stellen in de wie is wie en dan krijg je vanzelf reacties. Daarna kan je evt persoonlijk gaan met iemand die je aanspreekt. Er is ook een dagdraad (groepschat). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Hai, ik reageer op je bericht omdat er staat ik drink soms teveel.... Is dat inmiddels veranderd...gewoon nieuwschierig omdat ik uit dezelfde situatie kom. Liefs Ivy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden