Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 15-4-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Zojuist zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Wil vannacht goed geslapen meis?

En Carbogel en onze grote vechter hoe hebben jullie het vannacht gedaan? Ik gebruik weer cbd-olie. Wel van de apotheek. Daar zit geen troep in dus heb ik minder last van de troep die er anders in zit. Heeeeerlijk gepit mensen.

O ja daar heb ik nog aan gedacht, er zijn ook best veel mensen die mee lezen en graag ook wat willen schrijven maar gewoon niet durven. Alles wat we doen hier is ondersteunen, we pakken niets af, en je bepaald zelf hoe je wilt afbouwen. We geven je alleen wat advies hoe het misschien wat makkelijker kan maar jij bepaald zelf hoe je dat gaat doen. Maar als je het met anderen gaat doen kan je delen, als je vragen hebt kan je ze hier plaatsen. Je bent niet meer alleen in je strijd wij zijn bij je.

Probeer het eens, neem de stap, en deel. Iedereen is van harte welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bolletje:

En Carbogel en onze grote vechter hoe hebben jullie het vannacht gedaan? Ik gebruik weer cbd-olie. Wel van de apotheek. Daar zit geen troep in dus heb ik minder last van de troep die er anders in zit. Heeeeerlijk gepit mensen.

O ja daar heb ik nog aan gedacht, er zijn ook best veel mensen die mee lezen en graag ook wat willen schrijven maar gewoon niet durven. Alles wat we doen hier is ondersteunen, we pakken niets af, en je bepaald zelf hoe je wilt afbouwen. We geven je alleen wat advies hoe het misschien wat makkelijker kan maar jij bepaald zelf hoe je dat gaat doen. Maar als je het met anderen gaat doen kan je delen, als je vragen hebt kan je ze hier plaatsen. Je bent niet meer alleen in je strijd wij zijn bij je.

Probeer het eens, neem de stap, en deel. Iedereen is van harte welkom.

Het slapen is de ene dag beter dan de andere dag.gisteren een druk dagje gehad. Mijn ontwenning van de vorige afbouw is gestart. Dit zal een paar dagen aanhouden met zijn piek binnen 5 dagen.ik vecht terug.met als hoofddoel ...een goede zomer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen vannacht  3 uur geslapen er ging veel in mijn hooft om en dan kan ik  slecht mijn bed uitkomen en word er depressieve van  ik weet het het wel moet er wat aan doen ik ben met die kruimeltjes aan het minderen maar ik heb meer last van afbouwen moet ik dan terug of moet je lichaam er aan wennen en bij afbouwen ben je moe savonds voel ik me beter angst en zenuwen gieren door mijn lijf daar heb ik geen controle over maar ik weet wel dat het beter is wat te gaan doen dan ga ik mahjong doen en andere dingen  en mijn hondje knuffelen    fijne dag allemaal                   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bolletje:

Hartstikke goed Vechter dat je een doel hebt waar je naar kan streven. Ga je van de zomer iets speciaals doen?

Wat ik ga doen van de zomer?Genieten van elke minuut zonder die overprikkeling en vooral die duizeligheid. Het zal wel tot augustus duren voor de klachten minderen maar daar ben ik mij van bewust.Eerst nog dat laatste stukje en dan zal het nog een moeilijke maand worden eenmaal op 0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...