Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 1-4-2021


Aanbevolen berichten

Daar zijn we weer. Wil, vannacht een beetje kunnen slapen? En jij Vechter? Ben je de dag gisteren een beetje door kunnen komen?

Heb vannacht goed geslapen, ook doordat ik de ventilator aan heb gehad. Vandaag weer naar de andere dagbesteding. Die was gesloten door corona. Ben vanochtend ook weer heel anders opgestaan. Niet zo somber. Lieverds houd je haaks vandaag hé? En schrijf van je af als je je niet goed voelt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei bolletje:

Daar zijn we weer. Wil, vannacht een beetje kunnen slapen? En jij Vechter? Ben je de dag gisteren een beetje door kunnen komen?

Heb vannacht goed geslapen, ook doordat ik de ventilator aan heb gehad. Vandaag weer naar de andere dagbesteding. Die was gesloten door corona. Ben vanochtend ook weer heel anders opgestaan. Niet zo somber. Lieverds houd je haaks vandaag hé? En schrijf van je af als je je niet goed voelt.

 

Goedemorgen bolletje, fijn dat je zo kan beginnen aan de dag.bij mij helaas wordt het zwaarder maar dat weet ik dat het moeilijker wordt. Toch vertrek ik elke dag naar mIjn werk.heb wel de luxe dat ik mijn jaccuzie klaar heb gezet!dus ik kijk er naar uit om na een duizelig dagje vanavond lekker te relaxen. Iedereen sterkte met de strijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...