Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 31-3-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Moggel Kanjers,

Vandaag mooi weer duhus naar buiten. Terras weer in orde maken. Over een week is het 5 jaar geleden dat ik ineens bijna niet meer kon lopen, was verlamd en bezopen praatte tegen m'n diertjes. Herseninfarct. 5 jaar later, ik kan  weer lopen, wel met een slepend been maar ik ben er nog.

Dus dadelijk ff boodschappen doen op mijn schootmonster en dan hup aan de slag achter. Gezellig maken want het opstaan is wat moeilijk. Toch wat somber door het gemis aan onze grote warme jongen de :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Moggel Kanjers,

Vandaag mooi weer duhus naar buiten. Terras weer in orde maken. Over een week is het 5 jaar geleden dat ik ineens bijna niet meer kon lopen, was verlamd en bezopen praatte tegen m'n diertjes. Herseninfarct. 5 jaar later, ik kan  weer lopen, wel met een slepend been maar ik ben er nog.

Dus dadelijk ff boodschappen doen op mijn schootmonster en dan hup aan de slag achter. Gezellig maken want het opstaan is wat moeilijk. Toch wat somber door het gemis aan onze grote warme jongen de :sun:

Hallo heel mooi weer vandaag goed voor de mens ik ben wel ziek van afbouwen angstig trillen raar hoofd ik kan veel hebben maar dit is teveel en zo depresief morgen beter hopelijk   groetjes wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...