Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 2-3-2021


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen jong en lui,

Nou, maar weer eens een dagdraad aangemaakt. Wat makkelijker voor Wilhelmina. Hier redelijk geslapen en jullie?

Frank lukt het om niet naar bed te gaan overdags? 

Hier ook steeds hetzelfde..elke dag afbouw klachten.. En wihelmina...Goed bezig...je ziet het soms goede dagen ..het komt goed!!! Doorzetten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Wilhelmina:

Bolletje fijne dag hoor  groetjes wil

Goedendag Lieve mensen ik wens jullie een gezonde dag  gisteren zo duizelig geweest en steeds zo spierpijn best wel behoorlijk mijn hondje is maar weer naae bed gegaan  een whippet hondjes zijn kouwelijk ik ga mijn zus opbellen ze is vandaag jarig en daarna huiselijke dingen doen en vanavond boodschappen op de boerderij  doen een dag is zo snel om zou mooi zijn als het zonnetje schijnt dat is goed voor de mens nog even fietsen op de hometrainer              we gaan deze dag steeds meer naar de dag zonder pillen ik moed nu effe huilen een mens kan niet altijd sterk zijn ik hoop dat jullie sterk zijn doorgaan met zijn allen kijk naar de natuur alles zo mooi ik wacht op de dag dat ik en jullie de laatste gif pil slikken dat is een bvrijding  maar die komt  Dag lieve mensen     Liefs wilhelmina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Wilhelmina:

Goedendag Lieve mensen ik wens jullie een gezonde dag  gisteren zo duizelig geweest en steeds zo spierpijn best wel behoorlijk mijn hondje is maar weer naae bed gegaan  een whippet hondjes zijn kouwelijk ik ga mijn zus opbellen ze is vandaag jarig en daarna huiselijke dingen doen en vanavond boodschappen op de boerderij  doen een dag is zo snel om zou mooi zijn als het zonnetje schijnt dat is goed voor de mens nog even fietsen op de hometrainer              we gaan deze dag steeds meer naar de dag zonder pillen ik moed nu effe huilen een mens kan niet altijd sterk zijn ik hoop dat jullie sterk zijn doorgaan met zijn allen kijk naar de natuur alles zo mooi ik wacht op de dag dat ik en jullie de laatste gif pil slikken dat is een bvrijding  maar die komt  Dag lieve mensen     Liefs wilhelmina 

Hey ,ik gisteren ook een duizelig dagje,dan zit er niet veel meer in als rustig aan te doen...vandaag ook weer beter..terras lenteklaar gezet..boodschappen en vanavond koken...zo zie je maar,de ene dag is de andere niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vechter:

Hey ,ik gisteren ook een duizelig dagje,dan zit er niet veel meer in als rustig aan te doen...vandaag ook weer beter..terras lenteklaar gezet..boodschappen en vanavond koken...zo zie je maar,de ene dag is de andere niet

Ja Vechter jij ook het zit niet mee huilen maar ik wil weer wat ik voelde weer hebben dat was nu niet fijne vreuden gevoel maar hoop maar weer morgen he wisselt iedere dag mijn botten doen zeer en gespannen fijn dat je  bezig ben je terras is klaar mooi zo ik voel me de hele dag opgejaagt doe wel dingen in huis gedaan maar niet van harte van avond naar de boerderij boodschappen halen ik heb last van hyperventilatie maar gaat toch de deur uit mijn zoon gaat mee ik wens je een fijne dag                 groetjes wilhelmina  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Ja Vechter jij ook het zit niet mee huilen maar ik wil weer wat ik voelde weer hebben dat was nu niet fijne vreuden gevoel maar hoop maar weer morgen he wisselt iedere dag mijn botten doen zeer en gespannen fijn dat je  bezig ben je terras is klaar mooi zo ik voel me de hele dag opgejaagt doe wel dingen in huis gedaan maar niet van harte van avond naar de boerderij boodschappen halen ik heb last van hyperventilatie maar gaat toch de deur uit mijn zoon gaat mee ik wens je een fijne dag                 groetjes wilhelmina  

Super dat je de deur uitgaat..is toch al een hele verbetering dan een paar maand geleden. Verplicht me ook om iets te doen. Het is echt niet gemakkelijk soms maar achteraf toch min of meer voldoening 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vechter:

Super dat je de deur uitgaat..is toch al een hele verbetering dan een paar maand geleden. Verplicht me ook om iets te doen. Het is echt niet gemakkelijk soms maar achteraf toch min of meer voldoening 

Hallo allemaal ik ben vanavond naar Kamerik geweest en het ging heel goed daar ben ik heel blij mee de boerderij is zo mooi met al die koeien schapen en kippen en boodschappen  gedaan voor de hele week ik ga vannacht goed slapen                 liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Nou Wil wat ben jij ineens heel goed bezig zeg. Kun je de dieren ook aaien? En heb je vannacht goed geslapen?

Hallo Bolletje ja je kan ze ook aaien dat is zo leuk ze hebben ook Lammetjes ik mocht ze vasthouden zo lief koeien kan je ook aaien er lopen ook honden en daar gaan we iedere week naar toe echte melk bio kaas vlees ik kan er alles kopen ik ga niet meer naar de supermarkten her is zo fijn zo te winkelen in een rustige omgeving te winkelen het is rust gevend vooral mensen met angst en hyperventilatie het geeft je rust we zijn al 7 jaar al klant ik wil niet anders en vanacht goed geslapen  ik wens jullie een fijn dag liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Op 8-3-2021 om 18:38 zei Vechter:

Super dat je de deur uitgaat..is toch al een hele verbetering dan een paar maand geleden. Verplicht me ook om iets te doen. Het is echt niet gemakkelijk soms maar achteraf toch min of meer voldoening 

Vechter  veel sterkte bij het afbouwen       groetjes wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...