Adnil Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Hoi ik ben ..... ik wil graag tot nu anoniem blijven.. Ik hoop hier wat hulp te krijgen met mijn probleem met alcohol. Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adnil Geplaatst 3 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Dank je wel voor je welkom Lissy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Welkom Adnil, dit is een plek waar je altijd heen kan als het even moeilijk is in je proces om adb te worden (alco de baas) lees maar veel mee, en vraag vooral om steun als dat nodig is; op de dagdraad bij ditjes en datjes zie je een soort van viruele huiskamer, meestal is daar wel iemand. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Hallo Adnil, Ook van mij welkom hier. We schrijven hier allemaal onder een nickname. Dit forum is openbaar en ook mensen die niet inloggen kunnen meelezen. Als je echt privé dingen aan iemand wil schrijven, kan je altijd een pb sturen (persoonlijk bericht). Het icoontje staat bij mij rechtsboven in het bericht waarop ik wil reageren, links naast het printertje. Goed besluit om te stoppen met de alcohol. Er zijn er velen met hetzelfde probleem. Ik wist tevoren niet dat het er zoveel zijn. Ik heb de internetbehandeling van Tactive gedaan en heb daar veel aan gehad, vooral om te ontdekken wat mijn valkuilen zijn en wat ik als alternatief kan doen op zo 'n moment. We hebben hier een virtuele huiskamer, op ditjes en datjes, de dagdraad. Daar zijn vaak mensen aanwezig om wat te kletsen of om serieuzere dingen te delen. Heb je een vraag of zoek je steun, kijk daar dan even. Mochten ze je per ongeluk niet horen, ROEP dan nog eens, want het is geen boos opzet. Ik wens je vooral veel doorzettingsvermogen en veel succes. Mocht je struikelen, dan weer opstaan, je knietjes afvegen en met nieuwe moed verder op het pad. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adnil Geplaatst 3 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Heel erg lief van jullie dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden