Sanne20 Geplaatst 13 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2021 1 uur geleden zei Vechter: 8 Dan doe je ook 2mg per maand afbouwen. Nog 16weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 13 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2021 6 minuten geleden zei Sanne20: Dan doe je ook 2mg per maand afbouwen. Nog 16weken Dat ga ik proberen. Ophogen, en te lang op dezelfde dosis staan heb ik al slechte ervaring mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne20 Geplaatst 13 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2021 2 uur geleden zei Vechter: Dat ga ik proberen. Ophogen, en te lang op dezelfde dosis staan heb ik al slechte ervaring mee Ja ik dus herzelfde. Maar ik bouw nu ook 2mg diazepam af per maand (0.1mg clonazepam) en ikga kapot. Dus afbouwen is ook n hel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karel12 Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 23 uur geleden zei Vechter: Jij hebt precies ook al wat meegemaakt....met wat heb jij moeten afbouwen Op het ogenblik ben ik niet aan het afbouwen. Ik heb mijn dosis lorazepam via een uiterst langzame afbouw teruggebracht van 1 mg naar 0,13 mg. Daar sta ik nu inmiddels al meer dan een half jaar op. Ik ben van plan pas verder te gaan met afbouwen als ik me ongeveer even goed voel als ik me voelde voordat ik met afbouwen begon, of wanneer ik anderszins het gevoel heb dat de tijd rijp is voor een verdere afbouw. Als ik me niet goed genoeg kan voelen op 0,13 mg heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat het op 0 mg wel goed zal gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Op 13-2-2021 om 17:19 zei karel12: Je moet ook rekening houden met het optreden van het kindling effect. Dat houdt in dat sommige mensen makkelijk met benzo's kunnen stoppen, soms zelfs in een keer, zonder veel problemen. Als ze dan de conclusie trekken dat dit een volgende keer ook wel weer zo zal gaan kunnen ze bedrogen uitkomen. De volgende keer, of misschien een van de volgende keren kan blijken dat vermindering van dosis de allergrootste problemen oplevert. Zie bijvoorbeeld: http://www.benzobuddies.org/forum/index.php?topic=250742.msg3195323#msg3195323 Bedankt, dit soort informatie zoek ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 1 uur geleden zei karel12: Als ik me niet goed genoeg kan voelen op 0,13 mg heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat het op 0 mg wel goed zal gaan. Even stabiliseren is goed, maar niet te lang. Doorzetten. En alternatieven zoeken. Daarmee bedoel ik niet voedingssupplementen of wat dan ook in een pil vorm. Dan ben je niet meer lichamelijk afhankelijk, maar verslaafd aan pillen slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 36 minuten geleden zei Roberto: Even stabiliseren is goed, maar niet te lang. Doorzetten. En alternatieven zoeken. Daarmee bedoel ik niet voedingssupplementen of wat dan ook in een pil vorm. Dan ben je niet meer lichamelijk afhankelijk, maar verslaafd aan pillen slikken. Ik krijg na 5 weken gewenning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden