Spring naar bijdragen

Huiskamer 17 januari


Vechter

Aanbevolen berichten

Aan alle afbouwers ...succes en niet opgeven. Heb vandaag slechte dag...phhh...alle klachten van iedereen zijn hier steeds welkom..soms doet het is goed van alles neer te schrijven. Heb mijn 2 week erop zitten met micro tapering en vandaag al heel de dag duizelig. Morgen mijn laatste dag zwaar werk en dan ben ik voor lange tijd aan rustig periode toe...ook ga ik 4 februari een hernia operatie laten uitvoeren en van dan 6 weken thuis...gaat is goed doen in plaats van steeds de druk op werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Vechter ik wens je veel geluk en succes  ik heb heel veel last van tinitus kijhard  net of je hooft onploft en ook harder ben er bang van ben dover geworden heel veel angsten en zenuwen de hele dag an nacht in heb suizingen nu is er een brom geluid erbij zo erg         wilhelmina

Ik voel me heel de dag beroerd...jij ook @wihelmina...accepteren en doorzetten is het enigste wat we kunnen doen....aan alle andere laat gerust iets achter ...door hier wat te komen kijken en niks te laten horen...elkaar helpen is de boodschap 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...