Spring naar bijdragen

Verslaving Sportwedden


Wietse

Aanbevolen berichten

Nou ik zal mezelf maar is voorstellen op een manier zoals ik dat nog nooit heb gedaan...

Hoi, ik ben Wietse

Dit word mijn eerste bericht en ik kijk er erg tegenop, ik voel heel veel pijn namelijk en probeer alles van mij af te schrijven. Ik heb zojuist weer mijn laatste 200 euro verloren tijdens het wedden op een voetbalwedstrijd. Ik probeer nu al twee jaar op te boxen tegen schulden die ik heb gemaakt door het wedden op sport, deze avond is de druppel. Ik heb nog exact 8 euro op mijn bankrekening en ik woon op mezelf. Ik ben een 21 jarige jongen die zo ongeveer elke maand een huurachterstand heeft en de schulden bij andere instanties lopen ook weer op, was net weer bij qua geld maar omdat ik mijn verliezen goed probeerde te maken heb ik geld van verschillende instanties naar mijn rekening teruggeboekt en dat ben ik nu inmiddels ook kwijt, mijn schulden zitten nu weer tegen de 900 euro aan en incasso bureaus zitten nu achter mijn broek aan. Ik ben ook maar gewoon een student die moet leven van zo´n 850 in de maand. Ik heb het zo hard verkloot, ik schaam me kapot en ik zit nu op mijn dieptepunt. Ik heb alles om mij heen, een leuke vriendin, een leuke familie en superfijne vrienden maar toch heb ik me nog nooit zo eenzaam gevoeld, ik durf mezelf niet eens meer in de spiegel aan te kijken, ik vind mezelf walgelijk. Zelfs mijn telefoonabonnement van 15 euro de maand is stopgezet omdat ik het nu niet meer kan betalen... 

Dit is poging 5000000 om te stoppen, ik heb er niet eens vertrouwen in.... ik ben gewoon bijna een beetje bang voor het volgende geld dat binnenkomt omdat ik bang ben dat ik de verleiding niet kan weerstaan. Misschien zit ik wel enorm in zelfmedelijden, maar ik schrijf nu gewoon wat in me opkomt en ik ben benieuwd of mensen überhaupt wel op mijn verhaal te zitten wachten. Ik zou gewoon graag hier elke dag even willen komen om volledig open te zijn omdat ik dat ´´ín het echte leven´´ echt niet durf. Hier wil ik alles delen, echt alles en zo inzicht krijgen in mijn eigen verslaving. Op dit moment weet ik het gewoon allemaal even niet, ik heb pijn in mijn maag van het verlies dat ik deze avond heb geleden en ik vind mezelf een mislukking maar ik denk misschien tot morgen dan maar.

Ik heb het gevoel dat ik nog lang niet alles van me af heb geschreven en dat lukt me ook gewoon niet maar het was een poging en misschien moest dit er gewoon eerst uit voordat ik mezelf toe kan laten echt de diepte in te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen ervaring  met gokken wedden ' maar mijn eerste  vraag zal zijn heb  je al professioneel  hulp gezocht  ? Je huisarts  over  je probleem verteld dat kan ook  een stap naar genezing  hulp zijn  .. ke hoeft het niet alleen te doen  .

Ps  je zit hier nu op wie  is wie alcohol  verslavings  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...