Lynn86 Geplaatst 24 december 2020 Rapport Share Geplaatst 24 december 2020 Hey lieve allemaal. Ik ben een tijd niet meer hier geweest. Veel nieuwe mensen zie ik. Hoop dat iedereen ondanks alles toch een hele fijne kerst heeft. Ik ben met de lora eindelijk na zeven jaar in een dalende lijn naar beneden. Op naar een benzo vrij bestaan. Opgeven is geen optie. Liefs Lynn. Knuffel voor jullie allemaal xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 24 december 2020 Rapport Share Geplaatst 24 december 2020 2 uur geleden zei Lynn86: Hey lieve allemaal. Ik ben een tijd niet meer hier geweest. Veel nieuwe mensen zie ik. Hoop dat iedereen ondanks alles toch een hele fijne kerst heeft. Ik ben met de lora eindelijk na zeven jaar in een dalende lijn naar beneden. Op naar een benzo vrij bestaan. Opgeven is geen optie. Liefs Lynn. Knuffel voor jullie allemaal xxxx Hopelijk nog niet te lang meer in dalende lijn en bijna benzo vrij...ook aan iedereen een prettige kerst Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 24 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei Vechter: 24 december 2020 bewerkt door Lynn86 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 24 december 2020 Rapport Share Geplaatst 24 december 2020 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden