Spring naar bijdragen

ook even voorstellen

roosje

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen op dit forum,
zoals jullie misschien gezien hebben, lees ik de laatste tijd regelmatig mee, zonder me ergens mee te bemoeien (nog). Ik kwam hier voor het eerst een week of vier geleden, net voor m'n vakantie. Die wilde ik nog lekker drinkend doorbrengen, om daarna, om precies te zijn op 30 juli te proberen de drank dan toch eindelijk te laten staan. Ik zou die avond voor het eerst naar een AA-meeting gaan, vandaar de datum 30 juli. Daar ben ik trouwens ook geweest, goeie steun in de rug.
Ik sta tot mijn eigen verbazing nu 8 dagen droog! Met dank aan de AA, maar zeker aan het forum en alle leuke, (diep)zinnige en betrokken berichten van mede-alcoholisten, mensen dus die weten waarover het gaat. Dat steunt me enorm, vandaar mijn aanmelding hier. Want na zo'n 25 jaar (!) stevig innemen zijn die 8 daagjes natuurlijk een lachertje. Maar het is een begin.
roosje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Roosje,
Zag jou vandaag ook ingelogd staan. Die 8 dagen zijn helemaal geen lachertje, petje af hoor!
Kom je ook eens mee praten op de dagdraad? Hoeft natuurlijk niet als je liever leest.
Heel veel succes en ik hoop eens van je te horen hoe het gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

roosje,

Welkom en al meteen gefeliciteerd met 8 dagen droog :present::present::present::present::present::present::present::present:

Je gaat naar de AA.

Ben je ook nog van plan een behandeling te nemen hetzij bij de reguliere verslavingszorg of hier bij de indernetbehandeling?

Ik had je naam idd al eer gezien. Meelezen kan al helpen. Zelf ben ik nogal een schrijver.

Ik hoop dat je hier voldoende steun vindt en dat je op ons dagdraadje deelneemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Roosje

Welkom op het forum...zelf sta ik nu al 1 maand droog na 32 jaar heftig alcohol misbruik waarvan ik nu al weer 11 jaar bezig ben met minderen
vallen en opstaan dus maar daar wilik nu toch ook een grotere verandering in brengen.
ik bekijk het nu per dag en heb het zo al een maand volgehouden.
Zodra ik denk ik stop helemaal krijg ik trek dus die gedachte moet ik buiten houden.
Maar vandaag drink ik niet...wat er ook gebeurt...niks is erg genoeg om vandaag te moeten drinken.
Succes met je 10de dag..en hou het droog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...

Roosje,
Ook welkom hier! Fijn dat je je voorstelt, want ik had ook al gezien dat je regelmatig ingelogd stond.
Inmiddels hoop ik dat er meer dan 8 dagen droog staan voor jou zijn verstreken. Ik lees niet alle "draadjes"van de afgelopen periode meer, want dan ben ik nog wel even bezig!
Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...