Fer Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 2 maanden lormetazepam genomen .. 2mg per dag Nu aan het afbouwen ..zit bijna op de helft.. Ineens super veel angst , maagpijn..onrust. Xtra vervelend is .. hypochondrie... Zodra ik mij raar voel gaan mijn gedachten met mij op de loop. Ik hoop hier wat steun en vertrouwen te kunnen opdoen voor deze intense periode. Fer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Molletje Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Op 28-11-2020 om 22:21 zei Fer: 2 maanden lormetazepam genomen .. 2mg per dag Nu aan het afbouwen ..zit bijna op de helft.. Ineens super veel angst , maagpijn..onrust. Xtra vervelend is .. hypochondrie... Zodra ik mij raar voel gaan mijn gedachten met mij op de loop. Ik hoop hier wat steun en vertrouwen te kunnen opdoen voor deze intense periode. Fer Hoe gaat het nu met je en met het afbouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden