Spring naar bijdragen

Nena meldt zich weer


nena

Aanbevolen berichten

Hallo,
Ik ben Nena, 53 jaar, getrouwd 2 zoons van 23 en 19, hardwerkend en best een goed leven.
Ben al eerder op dit forum geweest, ongeveer een jaar geleden maar het is weer mis gegaan.
Bij mij is nu denk ik echt de knop om, omdat mijn zoon in de vakantie vertelde dat hij vroeger
niet durfte te slapen omdat hij bang was dat ik niet wakker werd. Wist ik echt niet.
Hij woont inmiddels samen en gaat gelukkig nog steeds met ons mee met vakantie.
In de vakantie dronk ik veel.
En op een bepaald moment vertelde hij dus dat hij dat had vroeger en nu in de vakantie ook
als 2 keer met dat idee was gaan slapen. En dat vond ik zo erg. Dus heb ik besloten dat ik na
de vakantie hier iets aan zou gaan doen.
En dat is dus gebeurd. Vanaf 27 augustus ben ik gestopt met drinken. Ben in die tijd 2 x de fout ingegaan, maar dat vindt ik niet zo heel erg. De eerste keer was op de verjaardag van mijn moeder en de 2e keer heb ik maar 2 wijntjes genomen op aanraden van mijn man, omdat ik zo verschrikkelijke hoofdpijn had en hij dacht dat het misschien door het niet drinken kwam. Afkicken.
Nou dit was het voor nu. Hoop dat het een beetje duidelijk is. En ik ga er echt voor.
De knop is volgens mij om.

Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...