nena Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Hallo,Ik ben Nena, 53 jaar, getrouwd 2 zoons van 23 en 19, hardwerkend en best een goed leven.Ben al eerder op dit forum geweest, ongeveer een jaar geleden maar het is weer mis gegaan.Bij mij is nu denk ik echt de knop om, omdat mijn zoon in de vakantie vertelde dat hij vroegerniet durfte te slapen omdat hij bang was dat ik niet wakker werd. Wist ik echt niet.Hij woont inmiddels samen en gaat gelukkig nog steeds met ons mee met vakantie. In de vakantie dronk ik veel.En op een bepaald moment vertelde hij dus dat hij dat had vroeger en nu in de vakantie ookals 2 keer met dat idee was gaan slapen. En dat vond ik zo erg. Dus heb ik besloten dat ik nade vakantie hier iets aan zou gaan doen.En dat is dus gebeurd. Vanaf 27 augustus ben ik gestopt met drinken. Ben in die tijd 2 x de fout ingegaan, maar dat vindt ik niet zo heel erg. De eerste keer was op de verjaardag van mijn moeder en de 2e keer heb ik maar 2 wijntjes genomen op aanraden van mijn man, omdat ik zo verschrikkelijke hoofdpijn had en hij dacht dat het misschien door het niet drinken kwam. Afkicken.Nou dit was het voor nu. Hoop dat het een beetje duidelijk is. En ik ga er echt voor.De knop is volgens mij om.Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Hoi Nena.Welkom. Ga er maar weer voor!We "spreken" elkaar nog.Moet ik je niet met Tolie verwisselen! De Icoon!!Groet Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Welkom, Nena,zelfde icoontje, zelfde leeftijd...zelfde problemen!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Nog 'n herintreder! Femmy ook al. Succes, Nena, hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Hoi Nena, welkom!! De knop is om, ... en het gaat al heel goed met je lees ik. Heerlijk he?Ik wens je veel sterkte, vandaag gewoon niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Nena,Welkom.Terug na een terugval.Ga er voor en we spreken mekaar op het dagdraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 good luck, nena!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Hallo Nena,Deze keer ga je er ECHT voor!Heel veel succes en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nena Geplaatst 18 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2007 Ja inderdaad je moet eerst met je neus op de feiten gedrukt worden en dan gaathet gelukkig beter.Hoe ga jij Femmy. Lukt het een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Hoi Nena, Ook ik ben een herintreder, dubbel gevoel is dat he. Met de neus op de feiten van weer terug op een dergelijk forum maar ook WEL het goede gevoel van de stap in de goede richting. Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden