Dikkie Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Geplaatst 15 oktober 2020 goedemorgen luidjes, ik heb goed geslapen. wel met hoofdpijn opgestaan maar ddat zal straks wel overgaan hoop ik. vandaag een druk dagje, naja druk valt ook wel mee. 11 uur me af laten beulen bij fysio. en om half 2 naar podoloog kijken of die wat kan betekenen tegen mijn rugpijn. en mijn houding. hoe gaat het met jullie vandaag?
Rixie1 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Geplaatst 15 oktober 2020 Goedemorgen, voorlopig weer heel rustig, heb redelijk geslapen, wel anders dan voorheen,en al flinke wandeling met hond achter de rug en wat is het kouddd . Wennen
Cyclad58 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Geplaatst 15 oktober 2020 Dag allemaal, ik werd om 2 uur met maagpijn wakker. Tot half 5 daarvan wakkergelegen en me vervolgens gigantisch verslapen, om half 9 werd ik wakker en op dat moment had ik mijn computer al moeten aanzetten ivm thuiswerken. Enfin, dat werd een halfuurtje later. Nog steeds op 1,25 mg Diazepam, dit weekend of anders volgende week de stap naar 1. Heb ook wat zorgen om mijn 84-jarige moeder. Ze voelt zich ziek en eenzaam, slaapt slecht en eet bijna niet meer. We gaan zo vaak we kunnen naar haar toe om haar er toch door te slepen.
Dikkie Geplaatst 15 oktober 2020 Auteur Rapport Geplaatst 15 oktober 2020 50 minuten geleden zei Cyclad58: Dag allemaal, ik werd om 2 uur met maagpijn wakker. Tot half 5 daarvan wakkergelegen en me vervolgens gigantisch verslapen, om half 9 werd ik wakker en op dat moment had ik mijn computer al moeten aanzetten ivm thuiswerken. Enfin, dat werd een halfuurtje later. Nog steeds op 1,25 mg Diazepam, dit weekend of anders volgende week de stap naar 1. Heb ook wat zorgen om mijn 84-jarige moeder. Ze voelt zich ziek en eenzaam, slaapt slecht en eet bijna niet meer. We gaan zo vaak we kunnen naar haar toe om haar er toch door te slepen. he vervelend weer cyclad. en ja zorgen spelen waarschijnlijk ook mee. het is ook niet fijn om alleen te zitten in deze zotte tijd en dat op je 84ste, zo zielig bewoners in verzorgings huizen en ook die thuis wonen natuurlijk voelen zich vaak al zo eenzaam en nu durfen de mensen niet meer naar hun toe bang om ze te besmetten. sterkte met alles
Cyclad58 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Geplaatst 15 oktober 2020 48 minuten geleden zei Dikkie: he vervelend weer cyclad. en ja zorgen spelen waarschijnlijk ook mee. het is ook niet fijn om alleen te zitten in deze zotte tijd en dat op je 84ste, zo zielig bewoners in verzorgings huizen en ook die thuis wonen natuurlijk voelen zich vaak al zo eenzaam en nu durfen de mensen niet meer naar hun toe bang om ze te besmetten. sterkte met alles Dank je,. Mijn moeder woont (nog) wel zelfstandig, ik ga meerdere keren per week naar haar toe. En dat zal ik ook blijven doen. Mijn zusjes doen dat gelukkig ook.
Dikkie Geplaatst 15 oktober 2020 Auteur Rapport Geplaatst 15 oktober 2020 54 minuten geleden zei Cyclad58: Dank je,. Mijn moeder woont (nog) wel zelfstandig, ik ga meerdere keren per week naar haar toe. En dat zal ik ook blijven doen. Mijn zusjes doen dat gelukkig ook. daar mag ze blij mee zijn cyclad ik zie en hoor vaak anders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden