Spring naar bijdragen

Moe


Anetje

Aanbevolen berichten

Ik zit met mijn handen in het haar. Ik woon op dit moment in Turkije ben 4 weken geleden zieke geworden met een blaasontsteking, constant de verkeerde antibiotica gekregen. Uiteindelijk op de eerste hulp beland en daar werd geconstateerd dat ik covid had. Dus zonder pardon naar een pandemisch ziekenhuis gebracht. Waar ik in isolatie werd gelegd. Niemand Engels sprak en ik niet wist wat er allemaal ging gebeuren. Bleek dat ik geen covid had wat ze me in eerste instantie gewoon niet hebben verteld maar mij wel zo met medicatie hebben behandeld. Ze hebben mij o.a xanax gegeven. Ik heb dat die dagen erg nodig gehad om te blijven staan. Nu ben ik bijna 2 weken thuis en heb ik last van ernstige paniek die maar niet weggaat. Sommige dagen waren ok maar sommige zijn vreselijk. Een lange angstige beleving. Nu zeggen ze dat met kort gebruik de kans op afkickverschijnselen klein is maar mijn lichaam vraagt om een volgende pil. Hoe ga ik hier mee om ik heb het idee dat het nooit meer over gaat. Anetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Anetje:

Ik zit met mijn handen in het haar. Ik woon op dit moment in Turkije ben 4 weken geleden zieke geworden met een blaasontsteking, constant de verkeerde antibiotica gekregen. Uiteindelijk op de eerste hulp beland en daar werd geconstateerd dat ik covid had. Dus zonder pardon naar een pandemisch ziekenhuis gebracht. Waar ik in isolatie werd gelegd. Niemand Engels sprak en ik niet wist wat er allemaal ging gebeuren. Bleek dat ik geen covid had wat ze me in eerste instantie gewoon niet hebben verteld maar mij wel zo met medicatie hebben behandeld. Ze hebben mij o.a xanax gegeven. Ik heb dat die dagen erg nodig gehad om te blijven staan. Nu ben ik bijna 2 weken thuis en heb ik last van ernstige paniek die maar niet weggaat. Sommige dagen waren ok maar sommige zijn vreselijk. Een lange angstige beleving. Nu zeggen ze dat met kort gebruik de kans op afkickverschijnselen klein is maar mijn lichaam vraagt om een volgende pil. Hoe ga ik hier mee om ik heb het idee dat het nooit meer over gaat. Anetje

@Anetje wat een verhaal! En wat erg dat ze je als Covidpatient hebben behandeld terwijl je het niet had. 
Heb je 2 weken Xanax geslikt en nu niet meer? Het kan inderdaad zijn dat je ondanks de korte tijd van slikken toch afbouwklachten hebt. Ik verwacht dat die minder gaan worden en na verloop van enige tijd vanzelf weer over gaan. Er is helaas geen medicijn of middel wat je kan helpen. Zorg goed voor jezelf, zorg voor zo veel mogelijk rust en regelmaat. 
Neem in elk geval geen benzo's, want als ik je verhaal zo lees ben je snel afhankelijk. Zonder benzo's gaat het ongetwijfeld beter worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Anetje, vreselijk wat je is overkomen daar. Weet dat je ook veel ellende kan krijgen door antibiotica waaronder ook depresieve klachten. ik weet niet of je daar aan probiotica kan komen. gewoon capsules maar daar zou ik echt mee beginnen. ze zeggen ook wel je darmen zijn je 2e brein en antibiotica werkt echt op het 2e brein. ik heb dat ook gemerkt. 

let wel het zal je niet helpen om van de ontwenningsklachten af te komen. maar kan wel erger voorkomen. 

probeer hier verder zonder weer naar die rotpillen te grijpen weer vanaf te komen. je valt alleen maar dieper ook als je alleen maar een klein beetje neemt. dus pas op. je moet een tijdje op je kiezen bijten. zoek afleiding en leef zo gezond mogelijk. dan gaat het je lukken. je hebt ook zovedoorstaan logisch dat je dat moet verwerken. ik wens je veel sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...