Spring naar bijdragen

Druk op de borst uitstraling arm


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Rooslove:

Ik heb sinds vanmorgen druk op de borst met uitstraling naar me linker arm. Weet iemand of dit normaal is bij afbouwen. Heb geen hartkloppingen ook geen angst. 

Ik zou in jouw plaats altijd bellen naar huisartsenpost, uitleggen dat je aan het afbouwen bent en je klachten. Doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Rixie:

Ik zou in jouw plaats altijd bellen naar huisartsenpost, uitleggen dat je aan het afbouwen bent en je klachten. Doen!

Ik kom er net vandaan. Helemaal onderzocht en het is tietze. De klachten kunnen lijken dat het van je hart komt maar het zijn de spieren. Heb oefeningen mee gekregen die helpen. Het heeft gelukkig niks te maken met het afbouwen. Maar was wel even schrikken. Maar alles oke gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rooslove:

Ik kom er net vandaan. Helemaal onderzocht en het is tietze. De klachten kunnen lijken dat het van je hart komt maar het zijn de spieren. Heb oefeningen mee gekregen die helpen. Het heeft gelukkig niks te maken met het afbouwen. Maar was wel even schrikken. Maar alles oke gelukkig.

Gelukkig. Anders blijf je er toch constant aan denken en je misschien onnodig zorgen maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...