Dikkie Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 Goedemiddag allemaal, klopt het dat er nog geen huiskamer is geopend, ik kan hem iig niet vinden. Hoe gaat het met jullie, ik heb vannacht wel redelijk geslapen maar vanochtend weer zo gespannen wakker. herkennen jullie dit ook tijdens de afbouw. ik zit nu al een week denk ik op 0.15 lora in de ochtend en 0.25 in de avond maar ik krijg het idee dat ik alleen maar achteruit ga. wie herkent dit en zijn dat ontwenningsverschijnselen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 14 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 @Bellie, hoe gaat het vandaag met je, ik hoop wat beter dan gisteren. Je had vandaag toch een gesprek op de school van je zoon? Ik hoop dat je je woord goed hebt kunnen doen en dat het je lucht geeft!! Laat je wat van je horen als het weer lukt? sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 14 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 31 minuten geleden zei Bellie: Hoi @Dikkie! Goed geslapen vannacht en vandaag ook een goede dag! Ik drink dat het inderdaad spanningen geweest zijn waarom ik de brain zapps had. Vannacht namelijk nergens last van gehad. Het gesprek is morgen. Ik zit nu te wachten op een mri van mijn nek Vrijdag afspraak bij de verslavingsarts voor het abfbouwen. klinkt goed @Bellie ik meende dat het vandaag woensdag was. heb je nu geen klachten meer door de afbouwen? dat valt dan wel mee dat je as vrijdag al terecht kunt. ben je op het moment van de diazepam af. sorry hoor maar er wordt hier zoveel geschreven dat ik het niet meer weet. heb je veel last van je nek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden