Spring naar bijdragen

Angst

Estherdj

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik vind het heel eng om toe te moeten geven dat ik een probleem heb. Er zijn tijden dat ik niet drink maar de laatste tijd weer iedere dag om me te kunnen ontspannen. Omdat ik vanuit huis werk ruiken je collega's ook niet dat je gedronken hebt en dat weerhield me voorheen wel. Eigenlijk heb ik al van jonge leeftijd gedronken en ik wil er helemaal vanaf. Dit is mhijn eerste stap en ik vind het doodeng. Zijn er ook mensen die door middel van medicatie gestopt zijn met drinken? En wat heb je gebruikt?

bewerkt door Scotty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Scotty,

Toegeven dat je een probleem hebt met alcohol is zeker niet fijn maar wel moedig! Het is de uiteindelijke basis om er iets wezenlijks mee/aan te gaan doen.

Je bent daar echt geen uitzondering in, ook ik heb ooit aan mijzelf moeten toegeven dat de drank steeds meer de regie had over mijn leven en niet andersom. Ik ben naar de huisarts gegaan voor advies en hulp.

Gewoon hier mee gaan doen, je vind hier genoeg lotgenoten die allemaal de uitdaging aangaan, ieder op zijn of haar eigen manier en op eigen tempo.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...