Spring naar bijdragen

Huiskamer 31 mei 2020

Louisa

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei doorbijter:

Wat lees ik toch steeds weer ellendige verhalen hier. Ik moet zeggen dat ik lang niet alles meer lees, maar wat ik lees doet me zeer. Helemaal nu ik zelf ook weer aardig in de kreukels lig. De meesten van jullie kennen mijn afbouwverhaal niet, ik zal t hier niet herhalen. Ik weet alleen heel goed door welke hel jullie allemaal gaan. Zelf ben ik al 3 jaar bezig met afbouwen en heb echt de bodem van de put gezien. Sinds een Klein jaar ben ik over op diazepam en dat is echt beter te handelen. Maar nog voel ik me slecht hoor. Net even bij mn ouders geweest, maar dat trek ik dus helemaal niet. Dus me maar weer naar huis laten brengen en nu ellendig op de bank. We moeten vertrouwen houden dat we van die rotpillen af komen en ons leven terug krijgen. Ik weet als geen ander dat dat vertrouwen er lang niet altijd is, of beter gezegd, meestal niet is. Maar we strijden door, dappere mensen, zet m op.

@Louisa, weet jij al wanneer je in opname kunt

@Cyclad58, zo naatje dat je niet slaapt zonder de tema. Ik hoop echt dat je slaap snel hersteld en je kunt beginnen met afbouwen. 

Denk aan jullie allen. Liefs 

Zie pb x

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2020 om 15:48 zei bolletje:

Wil kijk eens of het tussen je vingers vochtig is? En jeukt het? Het is nogal warm en vingers zitten dicht tegen elkaar aan dus het vocht kan niet weg. Strooi er eens wat talgpoeder tussen als het vochtig is. Verder geen zorgen maken hé kanjer?

Bolletje het is exeem  ik heb magnesium vlokken gekocht bij bol en com en het is minder rood  goed   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...