Spring naar bijdragen

Uitzichtloos


Sanne20

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb al eens eerder myn verhaal gedaan, ik zit van 3mg naar 1mg clonazepam (vrij snel) en nu weer op 1.5mg

Ik kan niks anders dan binnen zitten, ik kan nauwelijks lopen. Voel mij zwaar depressief. Ik wil gaan micro taperen, maar ben bang mij nog 2jaar zo te moeten voelen. Iedere dag is een te veel.

Misschien dat ik tips en/of geruststelling kan vinden hier, van wel goede ervaringen?

 

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Sanne20,

Welkom hier. Is er een speciale reden dat je met Clonazepam wilt afbouwen? Anders zou je (geleidelijk) over kunnen stappen op Diazepam. Ik heb 10,5 maand Diazepam getaperd, en mijn klachten zijn aardig stabiel gebleven. Geen hel meer, zoals ik wel heb ervaren na acuut te zijn gestopt met Zolpidem. 

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Sanne20,

Ik zie dat @Cyclad58 op 18 februari al een supergoed advies heeft gegeven. In zijn advies staat alles wat je moet weten. 

Je kunt alleen op weg naar verbetering als je zelf actie onderneemt. Hoe zwaar ook. Ik spreek uit ervaring helaas. Maar het is voor mij daarna een heel stuk beter geworden. En dat kan voor jou ook, als je iets beslist en actie onderneemt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...