Suuzzz Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) . 7 juni 2021 bewerkt door Suuzzz Pigeon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Dag Suuzzz, Uit je verhaal begrijp ik dat je uit eigen beweging bent gestopt met Rivotril (clonazepam). Je schrijft dat artsen niet echt ingaan op de klachten rondom de afbouw. Ontwenningsklachten zijn voor iedereen verschillend, ook de periode waarin ze optreden. De dosering, de opgebouwde tolerantie, de snelheid van je afbouw zijn factoren die meespelen. Jouw afbouwschema is op zichzelf staand prima. Klachten zijn, hoe vervelend ook, altijd aanwezig bij staken langdurig benzodiazepinegebruik. Echter zijn de ernst en beleving per persoon verschillend. Oorontsteking is geen gevolg van benzo-ontwenning. Wel kan je weerstand tijdelijk wat verlaagd zijn door een veranderend metabolisme. Ik raad je aan bij aanhoudende klachten contact met je huisarts te zoeken. Vriendelijke groet, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suuzzz Geplaatst 11 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) . 7 juni 2021 bewerkt door Suuzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Dag Suuzz, Zoals je ongetwijfeld zult begrijpen is het niet mogelijk om gericht persoonlijk advies te geven op basis van een kort berichtje. Op het forum zijn meer dan voldoende lotgenoten. Zij kunnen je hun ervaringen vertellen. Ik raad je dan ook aan je voor te stellen onder de subkop Wie is Wie. Succes. Vriendelijke groet, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 21 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2020 Op 11-3-2020 om 12:33 zei moderator: Dag Suuzz, Zoals je ongetwijfeld zult begrijpen is het niet mogelijk om gericht persoonlijk advies te geven op basis van een kort berichtje. Op het forum zijn meer dan voldoende lotgenoten. Zij kunnen je hun ervaringen vertellen. Ik raad je dan ook aan je voor te stellen onder de subkop Wie is Wie. Succes. Vriendelijke groet, de moderator Hallo ik gebruik bromazepan 3mg ik begon de afbouw van 5 naar iets minder dan 1 het wordt moeilijke wegen met al die kruimels op het laats kan je de kruimels niet meer wegen wat moet ik dan doen groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerda Geplaatst 21 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2020 1 uur geleden zei Wilhelmina: Hallo ik gebruik bromazepan 3mg ik begon de afbouw van 5 naar iets minder dan 1 het wordt moeilijke wegen met al die kruimels op het laats kan je de kruimels niet meer wegen wat moet ik dan doen groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerda Geplaatst 21 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2020 1 minuut geleden zei gerda: 3 minuten geleden zei gerda: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pigeon Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 ik zou kleinere stapjes nemen bij je afbouw, ik ben ook afgebouwd van 0.5 maar heb pilletjes laten maken van 0.49 0.48 0.47 0.46 en sommige stappen daar deed ik 2 weken over, anders is het gekkenwerk, het was nu al horror... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden