Caleidoscopisch Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Ik ben nu een week bezig met afbouwen van oxazepam. En sinds vandaag heb ik extreme jeuk. (Her)Kent iemand anders dit ook? Op internet kan ik er niets over vinden. #help Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Jazeker, ik heb er zelf ook last van. Gelijk na het stoppen van de oxazepam is het begonnen en het komt en het gaat. Helaas heb ik er ook af en toe jeukbultjes bij. Ook jeuk in oren komt voor. Op onderstaande site staat een zeer uitgebreide lijst van symptomen. Het is een betrouwbare Amerikaanse site. http://w-bad.org/symptoms-list-a-z/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerda Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 ik ben nu 3 maanden van de oxazepam af na afgebouwd te hebben ik slikte maar 5mg eenmaal per dag indien nodig en toch veel klachten gehad en nu nog veel last van hyperventilatie daar sta ik s,morgens mee op en s.avonds gaat het beter ik slik nu nog sertraline een AD en wil daar ook van af en voor Eefje ik kan geen engels lezen maar toch bedankt en voor Calleido jeuk heb ik ook gehad veel beterschap gr gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caleidoscopisch Geplaatst 31 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 14 minuten geleden zei gerda: ik ben nu 3 maanden van de oxazepam af na afgebouwd te hebben ik slikte maar 5mg eenmaal per dag indien nodig en toch veel klachten gehad en nu nog veel last van hyperventilatie daar sta ik s,morgens mee op en s.avonds gaat het beter ik slik nu nog sertraline een AD en wil daar ook van af en voor Eefje ik kan geen engels lezen maar toch bedankt en voor Calleido jeuk heb ik ook gehad veel beterschap gr gerda Ik slikte200mg per dag en had 400mg zo nodig ga om de 48 uur 10 mg afbouwen. Slik nu 80mg perdag en geen zo nodig, heb het nog wel voorgeschreven staan zo nodig Ik heb benzo 10 jaar lang gebruikt dus best logisch dat ik verschijnselen heb maar het is alleen ontdekken wat komt waardoor. Wat mij erg helpt is het feit dat ik zo nodig 50mg prometazine heb voor slaap tekort. En prometazine is niet verslavend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerda Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 ik ben bang dat 10g in 48 uur te snel zal gaan ik wens je heel veel succes met afbouwen gr gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerda Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Zojuist zei gerda: ik ben bang dat 10g in 48 uur te snel zal gaan ik wens je heel veel succes met afbouwen gr gerda ik bedoel 10mg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caleidoscopisch Geplaatst 31 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 16 minuten geleden zei gerda: ik bedoel 10mg Ik ben zwaarlijvig en slik veel volgens mijn bmi moet het kunnen, en volgens mijn arts ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden