Spring naar bijdragen

Slaap

Louisa

Aanbevolen berichten

Eindelijk goed geslapen zonder 1 maal wakker te worden in 1 ruk een aantal uur geslapen en dan word ik doodmoe wakker. Niet gewone moeheid, maar dat brein is doodmoe. Lijkt wel hoe beter Ik slaap hoe moeier dat brein.

Gister zat ik op de bank en leek hersendood te worden. Ik word gek van dat brein. Ik ben zo moe in dat hoofd gewoon eng. Kan niks hebben. Alles is te zwaar voor dat brein om te verwerken. En het lijkt steeds erger te worden :o

Liefst kruip ik onder een steen maar je neemt dat hoofd mee dus dat helpt niet. 

Is het uitputting angst depressie of pillen? Ik weet het niet meer. Weer een dag strijden...

Wat helpt bij uitgeputte hersenwerking? Ik voel me zo alleen hierin en denk dat ik iets heb dat gewoon niet meer te herstellen is in mn hoofd en doodga

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Louisa:

Eindelijk goed geslapen zonder 1 maal wakker te worden in 1 ruk een aantal uur geslapen en dan word ik doodmoe wakker. Niet gewone moeheid, maar dat brein is doodmoe. Lijkt wel hoe beter Ik slaap hoe moeier dat brein.

Gister zat ik op de bank en leek hersendood te worden. Ik word gek van dat brein. Ik ben zo moe in dat hoofd gewoon eng. Kan niks hebben. Alles is te zwaar voor dat brein om te verwerken. En het lijkt steeds erger te worden :o

Liefst kruip ik onder een steen maar je neemt dat hoofd mee dus dat helpt niet. 

Is het uitputting angst depressie of pillen? Ik weet het niet meer. Weer een dag strijden...

Wat helpt bij uitgeputte hersenwerking? Ik voel me zo alleen hierin en denk dat ik iets heb dat gewoon niet meer te herstellen is in mn hoofd en doodga

Heb je hulp van een arts of psychiater?

Het is in ieder geval fijn dat je goed hebt geslapen. Dat is al heel positief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gister avond dodelijk vermoeid. Wegtrekkers. Hoge adem. Pfff vroeg lampje uit en slapen. Heb redelijk wat uur geslapen wel vroeg wakker maar ben doodmoe in mijn hoofd. Krijg wegtrekkers... Heel eng. Wordt er gespannen van. Probeer mezelf af te leiden en dan opeens een duizeling in mn hoofd. Alsof ik instort. 

Mn brein is zo uitgeput. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff het brein is zo moe. Ik kwam gewoon niet in slaap. Had op de bank sensaties dat mn brein uit zou vallen. Janken luchtte ietwat op. Ik sta strak van angst om dat brein en dat maakt het weer niet beter, maar de sensaties van wegzakken in je hoofd is doodeng. Ik had ervoor ook dik een half uur extreme pijn in mijn hersenen. Kon alleen maar au au au roepen.

Enfin toch maar een lora genomen en dat hielp me in slaap. Hm denk ik dan is t toch spanning. Veel te vroeg wakker en mn brein is vreselijk. Mn hoofd is zwaar en hersenen voelen vreselijk. 

Pms is ook begonnen. Wordt weer knokken vandaag. Ik heb t niet meer...

Ben zo moe! Uitgeput in dat hoofd en weet niet wat te doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viel na een uur woelen in slaap. Zonder lora! Werd dit keer laat wakker! Dat is 8 u a half 9... Maar mn hersenen. Pfff ik kan nier meer in dat hoofd.

Alles is teveel. Alsof ik wegzak. Hoofd voelt zwaar en moe. Angst is daardoor hoog. Mijn brein is in een horror beland. Slaap heelt niet meer... 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...