Spring naar bijdragen

Wie kan nog werken onder deze omstadigheden

Yollie

Aanbevolen berichten

Volgens mij ga ik instorten. Gisteren nog leuke plannen gemaakt. Lig ik nu weer te stuiteren in bed. Gisteren gesolliciteerd en opgegeven voor vrijwilligerswerk. Nu hoop ik dat ze me niet bellen. Moet vrijdag naar de huisarts voor pijn in mijn zij. Durf nu al niet. Zou naar een concert gaan durf niet eens de kaartjes te kopen. Zou op vak gaan durf niet. Ik ging al met regelmaat naar de sportschool durf vandaag weer niet. Ging regelmatig de hond uitlaten. Durf niet. Kortom durf niks. Lig in bed en heb het erg warm. Ik ben bang voor paniekaanvallen en hyperventileren. Ik ging al regelmatig uit. Erg leuk dansen. Durf niet meer. Ik slaap al een beetje uit mezelf en ben toch elke dag bang dat ik niet kan slapen. Vandaag een ware hel voor mij. Mijn man slaapt lekker naast me. Ik heb hem net gesproken en hij slaapt weer verder. Ik haat dit. Ik zit op 1mg alprazolam. Ik denk niet dat het door afbouw komt maar dat het allemaal in mijn hoofd zit. Ik zit in deze ellende al 4 jaar. Ik wil mijn kleinzoon zien maar durf niet op bezoek te gaan. Schrik van alle geluiden. Durf soms niet eens de telefoon op te nemen. Ik draai door denk ik. Help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Wilhelmina:

Yollie ik heb precies het zelfde durf geen telefoon aan te nemen durf nergens heen de hond uitlaten durf ik niet je draait niet door hoor alle maal door die gif pillen  maar het is erg het wordt weer dragelijk geef niet op ik wens je genezing  groetjes Wilhelmina

Yollie paniekaanvallen en hyperventilatie is  heel erg ik weet er alles van je gaat niet dood angst komt allemaal van de pillen  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Wilhelmina:

Yollie paniekaanvallen en hyperventilatie is  heel erg ik weet er alles van je gaat niet dood angst komt allemaal van de pillen  

@Wilhelmina boos op mezelf. Niet eens buiten geweest vandaag. Ik lig vanaf vanmorgen op de bank. Niet depri maar angst. Ik ben bang voor de nacht. Eergisteren weer een beetje van mijn xanax afgebouwd. Ik weet niet of het daardoor komt. Vorig weekend nog wezen dansen. Bah bah wat een hel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yollie:

@Wilhelmina boos op mezelf. Niet eens buiten geweest vandaag. Ik lig vanaf vanmorgen op de bank. Niet depri maar angst. Ik ben bang voor de nacht. Eergisteren weer een beetje van mijn xanax afgebouwd. Ik weet niet of het daardoor komt. Vorig weekend nog wezen dansen. Bah bah wat een hel.

Yollie wees niet op je zelf boos angst is vreselijk .angst komt iedere keer als je gaat minderen van xanax  je lichaam protesteert en wil meer gif het moet inwerken en je mag ook rusten want dit alles is vermoeiend .ja ook meer angst in de nacht ik Ben ook bang voor de nacht veel plassen water drinken veel onrust.en die stilte in de nacht .ik durf hele maal het huis niet uit denk dat ik ga flauw vallen boodschappen brengt AH thuis ik zit tussen 4 muren komt allemaal van die gif pillen daar word je angstig van en ik heb zo'n raar in mijn hoofd duizeligheid  of dat je gek gaat worden rot pillen maar met jou kom het goed elke dag is steeds anders  binnenkort ga je weer dansen en op een dag kan je iedere dag dansen want dan ben je afgekickt en voel je dat je weer echt leef  dan hebben we afgerekend met onze vijand de pillen  en willen  ze nooit meer zien  yollie slaap lekker je kan ook een klein lampje aan doen dan is het minder eng en. luister al je wilt naar muziek dan prakezeer je minder  ik wens je een fijne avond  houd moed. liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb tinnitus nu hoor ik snachts mijn hart iedere nacht in mijn oor kloppen overdag niet  ik ben zo zenuwachtig ik word er gek van sta stijf van de angst mijn neus zit altijd dicht ik heb een ziektevrees de dokter zegt is niet erg dat oor maar ik ben zo bang en ik ben ook aan het afbouwen bromezepam ben daar ook ziek van   graag bericht van jullie  ik ben gesloopt  liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...